janeymor Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hun begynner på mandag og skal gå på kurs hos Dansehuset. Jeg har hørt mye bra om det, men vet at de vil at foreldre skal vente utenfor mens de små danser. I utgangspunktet synes jeg det er supert at de skal danse alene, men nå er jeg usikker på om vesla vil godta dette. Hun er egentlig ei selvstendig lita frøken, men den siste uken har hun plutselig blitt klengete og mammajente (begynte på stor avdeling i barnehagen i høst- første uka gikk supert, så ble hun syk og den siste uka har hun grått nesten hver dag). Noen som har erfaring med så små som skal danse alene? Hun skal forresten gå der med venninna si. Hilsen fra spent mamma 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg har veldig god erfaring med å ha en 3-åring på dansekurs, men vi fulgte oppfordringen fra instruktøren om å forlate lokalet under treningen. Erfaringen deres var at barna løp til foreldrene hele tiden om de var der. Et annet moment var jo at vi ble svært overrasket da de hadde oppvisning på slutten av sesongen Vi hadde lite peiling på hva de holdt på med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Det kan gå veldig fint hvis du ikke viser at du tviler på om hun vil takle det. Fokuser på at hun og venninnen skal på dans "i en stor sal med mange andre små jenter" (bytt ut med det som beskriver den faktiske situasjonen. Fortell det du vet sikkert om opplegget, slik at hun er litt forberedt. Ta med at du skal vente på gangen eller hvor det nå er, sammen med den som følger venninnen, begrunn med at det bare er barna som "får lov", men ikke gjør det til noe hovedpoeng at du ikke er der, bare nevn det - og at dere henter dem når det er slutt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.