Gjest FRP i år Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Full av fordommer fordi du argumenterer på en måte som viser det du argumenterer mot? Mulig, men komisk er det nå uansett. Unnskyld meg, du burde virkelig konsentrere deg om noe annet, enn å pirke på andre som skal stemme noe annet enn deg selv. Jeg har sagt jeg stemmer FRP p.g.a. innvandrings- og asylpolitikken i år. Så begynner du å henge deg opp i hvorvidt det er en eller flere saker, "bare en enkeltsak eller ikke." Du har det ikke godt, sånn som du holder på. Det er komisk det! Gi deg nå før du taper ansikt totalt. 0 Siter
Mrs D Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Unnskyld meg, du burde virkelig konsentrere deg om noe annet, enn å pirke på andre som skal stemme noe annet enn deg selv. Jeg har sagt jeg stemmer FRP p.g.a. innvandrings- og asylpolitikken i år. Så begynner du å henge deg opp i hvorvidt det er en eller flere saker, "bare en enkeltsak eller ikke." Du har det ikke godt, sånn som du holder på. Det er komisk det! Gi deg nå før du taper ansikt totalt. Taper ansikt? Er du kinesisk siden du er opptatt av det aspektet? :-P Og det dumme i denne diskusjonen er at du ikke har skjønt hva jeg hengte meg opp i, hehe. Tror ikke du ser det ironiske i at du stemmer FRP på grunn av innvandring- og asylpolitikken og _samtidig_ lurer på hvor folk har det fra at folk som stemmer nettopp FRP gjør det pga enkeltsaker. 0 Siter
Gjest BillieBean Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Godt nok for Støre, godt nok for meg;) 0 Siter
Gjest EnTulling Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Men... hva skal du leve av når FrP regjerer, da? Er du klar for å jobbe igjen? Ja, jeg drømmer om å komme tilbake i jobb. Å gå hjemme er nedbrytende! 0 Siter
Gjest FrP = lav livsstandard for trygdede... Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Ja, jeg drømmer om å komme tilbake i jobb. Å gå hjemme er nedbrytende! Og hvorfor kan du ikke gå ut i jobb under denne regjeringa? 0 Siter
Gjest EnTulling Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Og hvorfor kan du ikke gå ut i jobb under denne regjeringa? Min psykiske lidelse er uavhengig av hvilken regjering vi har. 0 Siter
Gjest FrP = lav livsstandard for trygdede... Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Min psykiske lidelse er uavhengig av hvilken regjering vi har. Og da spør jeg igjen: Hva skal du leve av om FrP kommer til makta? 0 Siter
Gjest EnTulling Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Og da spør jeg igjen: Hva skal du leve av om FrP kommer til makta? Jeg tviler på at FRP vil gjøre store forandringer med trygdesystemet. Det overordnet her er å stoppe muslimer fra å gjøre dette til en muslimsk stat. 0 Siter
Gjest FrP = lav livsstandard for trygdede... Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Jeg tviler på at FRP vil gjøre store forandringer med trygdesystemet. Det overordnet her er å stoppe muslimer fra å gjøre dette til en muslimsk stat. Ja-ja, ønsket ditt om å komme deg ut i jobb kan nok gå i oppfyllelse raskere enn du tror (og er klar for). Les hele partiprogrammet til FrP, så finner du ut hva de vil gjøre med de trygdede! 0 Siter
Gjest lovinda lace Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 ''Jeg har snakket med mange mennekser om dette og absolutt alle vil la FRP slippe til for 4 år. For pokker, det er snakk om fire små år - hvor galt kan det gå?'' Alltid mye lettere å rive ned ting- enn å bygge opp. Å hva har så denne regjeringa bygget opp? 0 Siter
Gjest EnTulling Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Ja-ja, ønsket ditt om å komme deg ut i jobb kan nok gå i oppfyllelse raskere enn du tror (og er klar for). Les hele partiprogrammet til FrP, så finner du ut hva de vil gjøre med de trygdede! Suppekøer er bedre enn å gå passiv hjemme å motta trygd! I suppekøer møter du andre i samme situasjon og kan knytte vennskap. 0 Siter
Gjest FrP = lav livsstandard for trygdede... Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Suppekøer er bedre enn å gå passiv hjemme å motta trygd! I suppekøer møter du andre i samme situasjon og kan knytte vennskap. Og det er jo kjekt å bo i telt også, da treffer man sikkert også mange andre likesinnede. Godt valg! 0 Siter
Gjest FRP i år Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Taper ansikt? Er du kinesisk siden du er opptatt av det aspektet? :-P Og det dumme i denne diskusjonen er at du ikke har skjønt hva jeg hengte meg opp i, hehe. Tror ikke du ser det ironiske i at du stemmer FRP på grunn av innvandring- og asylpolitikken og _samtidig_ lurer på hvor folk har det fra at folk som stemmer nettopp FRP gjør det pga enkeltsaker. Innvandrings- og asylpolitikk er ikke bare en enkeltsak da vettu, din teite, flisespikkende kjerring. Det er en stor sak for hele landet, ikke en enkeltsak sånn som vin eller ikke vin i butikker. Men du forstår jo ingenting, du burde ikke hatt stemmerett en gang. Sånn, dette gidder jeg ikke kaste bort mer tid på, for du er bare vond i vilja di. GODT VALG TIL DEG. 0 Siter
Mrs D Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Innvandrings- og asylpolitikk er ikke bare en enkeltsak da vettu, din teite, flisespikkende kjerring. Det er en stor sak for hele landet, ikke en enkeltsak sånn som vin eller ikke vin i butikker. Men du forstår jo ingenting, du burde ikke hatt stemmerett en gang. Sånn, dette gidder jeg ikke kaste bort mer tid på, for du er bare vond i vilja di. GODT VALG TIL DEG. ''Sånn, dette gidder jeg ikke kaste bort mer tid på, for du er bare vond i vilja di.'' Muhaha. Heller vond i vilja enn vond i valget sier nå jeg. 0 Siter
Gjest FRP i år Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 ''Sånn, dette gidder jeg ikke kaste bort mer tid på, for du er bare vond i vilja di.'' Muhaha. Heller vond i vilja enn vond i valget sier nå jeg. Ja, tenk, til og med det der måtte du kverulere rundt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.