Gjest Miss Julia R. Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Poden har for lite jern. Legen henviste til tabletter fra apoteket. Mener jeg brukte denne en gang selv: http://www.alternativ.no/helsekost/floradix.html Bør jeg likevel kjøpe tabletten? Han skal inn til kontroll om et par måneder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg hadde nok forsøkt med det legen foreslo. Noen jerntilskudd kan være harde for magen, dvs at man kan få forstoppelse, diare eller bare vondt i magen. Da bør man heller forsøke et annet tilskudd. Men ved påvist jernmangel tror jeg floradix er for "svakt". Mine reagerer på noen jerntilskudd. Men Hemofer går greit. Fåes kjøpt på helsekost. Mener det også er noe som heter Amino jern. Disse er typer som tas lett opp av kroppen. Hemofer er imidlertid ikke så sterkt som jeg skulle ønske men jeg har gitt opp mot 4 tabletter til dagen. 2 morgen og 2 kveld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Dette preparatet er meget virkningsfullt i forhold til det å få opp blodprosenten. Jeg har brukt det i mange omganger, og en periode var jernlageret mitt så lavt at det ikke var målbart, ved bruk av dette preparatet kom nivået opp på et akseptabelt nivå relativt raskt. Jeg brukte det samtidig med jerntabletter, for verdiene var så veldig lave. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Vær obs på at den er fryktelig hard mot tannemaljen og kan føre til hull i tenna for barn (De svelger den jo ofte ikke ned med en gang). . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.