Gjest trette Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Har en sønn på fem år som jeg synes er veldig intes for tiden. Han snakker veldig mye og høyt og skal ha spesielit mamma hele tiden med seg i leken overalt. Han vil nesten ikke se på Tv heller så jeg kan ikke koble av med det med ham i blant. Han går i barnehage og alt går helt fint der. Bare lurte på om det er noe spesielt med denne femårsalderen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Vet ikke om det er noe spesielt med 5 års alderen, men gutten min var veldig slitsom i den alderen. Han vokste det fra seg og fra 6 års alderen var han en helt ny og grei gutt. Og det er han i dag også, nå er han 9:) Alle mennesker har vel litt trasse perioder, og det virker litt tilfeldig når de kommer. F.eks hadde vi ingen 2 års trass. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.