Gjest klikker snart Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Føler meg litt maktesløs her; for 7 mnd siden ble jeg sykemeldt, og den dag i dag har jeg fremdeles ikke mottatt sykepenger for perioden jeg var syk. Jeg har bekreftet alt som er av sykemelding, legens underskrift, jeg har til og med vært og signert et dokument som de skulle sende inn. Jeg har etterlyst flere ganger uten å kjefte, bare spurt om hva som skjer i saksgangen og om de har glemt meg eller noe... Hver gang svarer de at de har purret på den (jeg vet ikke hvem de purrer til...) og at de håper jeg har pengene snart. Ja det håper jeg og!! Hva ville du gjort i denne situasjonen? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Gått på NAV kontoret og satt meg der og ikke rikket meg, før jeg fikk pengene i handa eller bevis for at de var satt inn på konto. 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Gått på NAV kontoret og satt meg der og ikke rikket meg, før jeg fikk pengene i handa eller bevis for at de var satt inn på konto. Enig. Det pleier å hjelpe. 0 Siter
Gjest er ikke overrasket Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Jeg ville ha bedt arbeidsgiver fylle ut et nytt inntektsskjema, og levert det + kopi av sykemeldinger til Nav. Si at det haster veldig. Hvilket fylke er dette? Vet at det er alt for lange køer i mange fylker. 0 Siter
Gjest Nils Gjøran Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 VG eller Dagbladet hadde sikkert elsket å få skrive om denne saken. 0 Siter
Gjest segdsa Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Det er valgtider.... Hvilket parti vil hjelpe deg først? Avisene vil elske deg! 0 Siter
Gjest ventetid, venteta Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Enig. Det pleier å hjelpe. Husk matpakke og liggeunderlag! 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Husk matpakke og liggeunderlag! Og mass kruttsterk kaffe for å holde irritasjonen oppe! Sinte brysomme mennesker får fortere hjelp, enn snille og høflige. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.