Gå til innhold

Mangler sykepenger - 7 mnd!

Anbefalte innlegg

Gjest klikker snart
Skrevet

Føler meg litt maktesløs her;

for 7 mnd siden ble jeg sykemeldt, og den dag i dag har jeg fremdeles ikke mottatt sykepenger for perioden jeg var syk.

Jeg har bekreftet alt som er av sykemelding, legens underskrift, jeg har til og med vært og signert et dokument som de skulle sende inn. Jeg har etterlyst flere ganger uten å kjefte, bare spurt om hva som skjer i saksgangen og om de har glemt meg eller noe...

Hver gang svarer de at de har purret på den (jeg vet ikke hvem de purrer til...) og at de håper jeg har pengene snart.

Ja det håper jeg og!!

Hva ville du gjort i denne situasjonen?

Gjest høstløv
Skrevet

Gått på NAV kontoret og satt meg der og ikke rikket meg, før jeg fikk pengene i handa eller bevis for at de var satt inn på konto.

Gjest majas mamma
Skrevet

Gått på NAV kontoret og satt meg der og ikke rikket meg, før jeg fikk pengene i handa eller bevis for at de var satt inn på konto.

Enig. Det pleier å hjelpe.

Gjest er ikke overrasket
Skrevet

Jeg ville ha bedt arbeidsgiver fylle ut et nytt inntektsskjema, og levert det + kopi av sykemeldinger til Nav. Si at det haster veldig. Hvilket fylke er dette? Vet at det er alt for lange køer i mange fylker.

Gjest Nils Gjøran
Skrevet

VG eller Dagbladet hadde sikkert elsket å få skrive om denne saken.

Skrevet

Det er valgtider.... Hvilket parti vil hjelpe deg først? Avisene vil elske deg!

Gjest ventetid, venteta
Skrevet

Enig. Det pleier å hjelpe.

Husk matpakke og liggeunderlag!

Gjest majas mamma
Skrevet

Husk matpakke og liggeunderlag!

Og mass kruttsterk kaffe for å holde irritasjonen oppe! Sinte brysomme mennesker får fortere hjelp, enn snille og høflige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...