Gjest Tufsen og Tullemor Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Han er 11 mnd. Har vært forkjøla den siste uken. Var til legen men fant ikke noe. Men de siste dagene har han grått mye. I stad badet han og jeg skulle tørke håret og kom borti øret og han begynte å hylskrike. Holdt på å gråte lenge. Han sutrer mye i det siste og spiser lite. Har ikke fått tenner ennå. Men det kan vel ikke være tenner som plager han sånn? Han har vært grinete nesten daglig i mange mnd nå. Vet ikke hva jeg skal gjøre? Er fortsatt litt forkjøla men ikke feber 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Gråter han mer når du legger han ned enn når han er mer "oppreist"? Gråter han hvis du tar på/rundt øret hans? Da kan det hende han har fått ørebetennelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tufsen og Tullemor Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Gråter han mer når du legger han ned enn når han er mer "oppreist"? Gråter han hvis du tar på/rundt øret hans? Da kan det hende han har fått ørebetennelse. Han gråter når han er våken og kan våkne om natta og gråte også.Jeg kom borti øret i går når jeg tørket håret hans og han begynte å gråte. Hva med tette øreganger? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Han gråter når han er våken og kan våkne om natta og gråte også.Jeg kom borti øret i går når jeg tørket håret hans og han begynte å gråte. Hva med tette øreganger? Jeg har ikke så mye greie på dette, men vet at ørebetennelse er vondere når man ligger flatt enn når man har hodet opp. Reagerer han hvis du trykker på øret hans nå? Eller tar han mye på det selv? Hvis det ikke blir bedre ville jeg tatt han med til lege, ørebetennelse kan komme etter en forkjølelse. I mellomtiden kan du gi han paracet for å dempe smertene, i alle fall så han (og dere) får sove om natten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tufsen og Tullemor Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg har ikke så mye greie på dette, men vet at ørebetennelse er vondere når man ligger flatt enn når man har hodet opp. Reagerer han hvis du trykker på øret hans nå? Eller tar han mye på det selv? Hvis det ikke blir bedre ville jeg tatt han med til lege, ørebetennelse kan komme etter en forkjølelse. I mellomtiden kan du gi han paracet for å dempe smertene, i alle fall så han (og dere) får sove om natten. Han tar seg på¨øret når han gråter men det har han gjordt lenge og ikke bare nå. Han begynte med det etter en flytur. Den værste flyturen i mitt liv. Han gråt hele turen. Men det er jo mange måneder siden så det kan ikke være pga trykket fra flyturen at han er sånn nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Høres ut som ørebetennelse ev. høyt trykk i øret. Sjekkes enkelt hos lege. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mikkelina Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Han tar seg på¨øret når han gråter men det har han gjordt lenge og ikke bare nå. Han begynte med det etter en flytur. Den værste flyturen i mitt liv. Han gråt hele turen. Men det er jo mange måneder siden så det kan ikke være pga trykket fra flyturen at han er sånn nå. Jeg sprakk trommehinna under en flytur og det var forferdelig vondt. Eller rettere sagt - det vr vondt inntil trommehinna sprakk. Hadde vann i øret, fikk ikke utlignet trykket, og det var verste flyturen i mitt liv.. Kanskje noe tilsvarende? Hos meg har trommehinna grodd fint (sjekket av lege), men jeg vet ikke om det kan oppstå komplikasjoner av slikt. Ville fått sjekket øret hans jeg, tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Han tar seg på¨øret når han gråter men det har han gjordt lenge og ikke bare nå. Han begynte med det etter en flytur. Den værste flyturen i mitt liv. Han gråt hele turen. Men det er jo mange måneder siden så det kan ikke være pga trykket fra flyturen at han er sånn nå. Jo, det kan det faktisk godt være. Det kan ha kommet luft inn i mellomøret som trykker på trommehinnen, og så små barn har ikke mulighet til å utligne trykket selv. Ligger det å irriterer lenge nok kan det bli en betennelse ut av det.. Ring legen i morgen og be om time 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.