Gå til innhold

ja takk til en syden invitasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis hun kjemmer ham godt, og føler seg trygg på at det ikke ligger noen baktanker eller forhåpninger hos mannen, synes jeg hun skulle la være å bry seg om hva andre måtte tenke.

Om hun ikke kjente ham veldig godt ville jeg i hennes sted aldri takket ja til en slik tur. Den kunne fort blitt en veldig pinlig opplevelse. Tenker ikke akkurat på voldtekt og overgrep, men på pinlige situasjoner grunnet mulige ulike forutsetninger for turen.

Enig.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• Bookworm

5

• morsan

2

• Speak

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det du sier er at du hadde ikke et eneste sekund vært i tvil om hensikten med et slikt tilbud hvis du hadde fått det. Vi fikk vite at en dami i førtiårene fikk et slikt tilbud av en gammel mann i slutten av syttiårene. Det står bare at de ikke er i familie og ikke noe annet. Hvis du ser reaksjonene i tråden så er det mange som ikke tenker slik som deg.

Jeg vil tro at vanlige mennesker ikke bryr seg i det hele tatt om de menneskene hadde sex på den turen eller ikke, unntatt slike som deg som ikke er i tvil. Det overrasket meg i utgangspunktet at dama var følsom overfor dette, men ikke så mye lenger når jeg ser slike svar.

Det hadde aldri falt meg inn i første omgang i et slikt tilfelle at dette dreide seg om sex, og jeg ville blitt overrasket hvis jeg hadde fått høre det. Jeg har en far og en onkel i denne alderen og de må tydeligvis passe på hva de gjør hvis de er i nærheten av slike som deg (og de andre som er enige med deg i tråden).

''Det du sier er at du hadde ikke et eneste sekund vært i tvil om hensikten med et slikt tilbud hvis du hadde fått det.''

Riktig. Hvorfor i all verden skulle en mann spandere sydentur på meg sånn uten videre uten å vente noe tilbake?

I denne saken kom det jo etterhvert frem at denne kvinnen hadde hjulpet mannen med noe tidligere og at hun dermed fikk turen som en slags takk.

Gjest gul dame
Skrevet

''Det du sier er at du hadde ikke et eneste sekund vært i tvil om hensikten med et slikt tilbud hvis du hadde fått det.''

Riktig. Hvorfor i all verden skulle en mann spandere sydentur på meg sånn uten videre uten å vente noe tilbake?

I denne saken kom det jo etterhvert frem at denne kvinnen hadde hjulpet mannen med noe tidligere og at hun dermed fikk turen som en slags takk.

Det kom frem i hovedinnlegget at hun hadde vært snill mot han og at venninnen ikke tenkte et øyeblikk at dette var noe galt. Er ikke det nok? Hvorvidt noen spanderer noe på deg sånn helt uten videre er en helt annen sak.

Skrevet

Det kom frem i hovedinnlegget at hun hadde vært snill mot han og at venninnen ikke tenkte et øyeblikk at dette var noe galt. Er ikke det nok? Hvorvidt noen spanderer noe på deg sånn helt uten videre er en helt annen sak.

At hun hadde vært snill ja, men det kan da bety så mangt. Senere kom det vel frem at hun hadde hjulpet ham med forskjellige ting og det gir i alle fall meg en helt annen betydning enn "å være snill" med noen.

Gjest gul dame
Skrevet

At hun hadde vært snill ja, men det kan da bety så mangt. Senere kom det vel frem at hun hadde hjulpet ham med forskjellige ting og det gir i alle fall meg en helt annen betydning enn "å være snill" med noen.

Jeg forstår deg ikke og lar det være med det. Er blitt lei av denne diskusjonen siden jeg opplever det slik at du har malt deg ut i et hjørne og at det begynner å bli trangt der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...