Gå til innhold

Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Gjest smoothy
Skrevet

Legger katten min seg alltid på tastaturet når jeg er på dol?

Skrevet

Fordi du, som alle andre katteeiere, ikke har noen begreper om vanlig oppdragelse og katteskikk!

Gjest smoothy
Skrevet

Fordi du, som alle andre katteeiere, ikke har noen begreper om vanlig oppdragelse og katteskikk!

Hehe, du er nok inne på noe der ja. Skal starte med streng grensesetting hos min 14 år gamle katt :)

Skrevet

Minner om katten vi hadde da jeg var barn - den la seg alltid oppå avisen når vi leste avisen på golvet :-)

Gjest smoothy
Skrevet

Minner om katten vi hadde da jeg var barn - den la seg alltid oppå avisen når vi leste avisen på golvet :-)

Kan det bunne i sjalusi tro? :)

Skrevet

Kan det bunne i sjalusi tro? :)

Ja, det er nok mulig - katten vår ville helst at jeg bare koste den uten å lese avisen....

Det blir litt som ungene, når de vil ha oppmekrsomhet!

Gjest smoothy
Skrevet

Ja, det er nok mulig - katten vår ville helst at jeg bare koste den uten å lese avisen....

Det blir litt som ungene, når de vil ha oppmekrsomhet!

Ja, blir som en liten unge ja. Katten er ellers ganske bortskjemt også, mange i huset som skjemmer den bort. Prøver jeg å sette grenser så får den det akkurat som den ønsker hos barna.

Vel, min mann er ikke helt borte vekk han heller :)

Skrevet

Ja, blir som en liten unge ja. Katten er ellers ganske bortskjemt også, mange i huset som skjemmer den bort. Prøver jeg å sette grenser så får den det akkurat som den ønsker hos barna.

Vel, min mann er ikke helt borte vekk han heller :)

Ååååå - nå fikk jeg utrolig lyst til å ha katt...

Kan dessverre ikke det, pga allergi hos meg og hos eldste barnet :-(((((((

Jeg elsker katter, men distanserer meg veldig fra den følelsen fordi det er så utrolig trist å ikke kunne ha katt....

candyqueen_83
Skrevet

Samme gjør hunden min. Hopper opp i sofaen, og legger labbene oppå tastaturet. Hodet kommer i veien for skjermen så jeg får verken lest eller skrevet :o) Kan kanskje være litt sjalusi :o

Skrevet

Oppmerksomhet er nok en del av greia, men det skal også sies at disse sensitive dyrene tiltrekkes strålingen som bl.a. PC utstråler og oppsøker derfor PC'er o.l.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...