Gå til innhold

Tannbleking u/t

Gjest Perlesmil

Anbefalte innlegg

Gjest Perlesmil

Har lagt inn på Tannhelseforum også, men vet ikke om det er så mye aktivitet der.

Har noen erfaring med tannbleking? Jeg har fått time for (hjemme-)bleking, og lurer på hva slags resultat jeg kan vente meg.

Ønsker svar bare fra andre brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest det lurer jeg på i dag

Bare et spørsmål. Hvorfor skriver du u/t i overskriften? Normalt betyr jo det "uten tekst" såvidt jeg har fått med meg, men innlegget ditt er jo fullt av tekst...

Eller betyr u/t noe helt annet, som angår tenner, også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et spørsmål. Hvorfor skriver du u/t i overskriften? Normalt betyr jo det "uten tekst" såvidt jeg har fått med meg, men innlegget ditt er jo fullt av tekst...

Antakelig "utenfor tema". Altså småbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antakelig "utenfor tema". Altså småbarn.

Ah, lurt, den kom ikke jeg på.

Jeg så nesten ikke skråstreken først, så jeg lurte på om det var et spørsmål om tannbleking nå hadde blitt ut...;-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uten tenner - hehe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Perlesmil

u/t kan så vidt jeg vet bety både utenfor tema og uten tekst. Kunne også vært uten tenner her, selvfølgelig. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii, det ble mest tull i tråden din og ingen her som har så mange erfaringer å komme med;-)

Heller ikke jeg, men jeg har jo sett min skjerv av dem som har fått tennene bleket "for mye". Ekstremt hvite, nesten fluoriserende tenner er ikke så bra.

Men jeg er sikker på at det er enda flere som har fått bleket tennene, men hvor det ser helt naturlig ut.

Jeg ville tatt en god prat med tannlegen for å forsikre meg om at det ikke ble for mye.

Jeg vet ingenting om hjemmebleking, men tenker at jeg ikke hadde tatt sjansen på å gjøre det hjemme - jeg ville vært under kontroll av en fagperson som kan sjekke utviklingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

u/t kan så vidt jeg vet bety både utenfor tema og uten tekst. Kunne også vært uten tenner her, selvfølgelig. :-)

u/t = uten tekst, og o/t = off topic, altså utenfor tema :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Perlesmil

Heii, det ble mest tull i tråden din og ingen her som har så mange erfaringer å komme med;-)

Heller ikke jeg, men jeg har jo sett min skjerv av dem som har fått tennene bleket "for mye". Ekstremt hvite, nesten fluoriserende tenner er ikke så bra.

Men jeg er sikker på at det er enda flere som har fått bleket tennene, men hvor det ser helt naturlig ut.

Jeg ville tatt en god prat med tannlegen for å forsikre meg om at det ikke ble for mye.

Jeg vet ingenting om hjemmebleking, men tenker at jeg ikke hadde tatt sjansen på å gjøre det hjemme - jeg ville vært under kontroll av en fagperson som kan sjekke utviklingen.

Det er jo under kontroll av tannlege, skal jo dit for å ta avstøpning til skinne og ellers få info, regner jeg med.

De med overdrevent hvite tenner er vel helst folk med skallfasetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...