nick Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Anne Kat. Hærland. http://www.kjendis.no/2009/08/31/kjendis/tone_damli_aaberge/aksel_hennie/7889603/ Ikke er hun vittig, ikke er hun tiltrekkende, ikke er hun smart. Problemet er at hun ikke deler synet mitt. Jeg spiste frokost på Seilet i Molde for noen uker siden. Inn _skred_ Anne Kat. Plukket med seg noe mat og satt seg ned. Tilkalte betjeningen fordi det manglet et eller annet. Fikk beskjed om at det skulle de ordne. 3 minutter senere skjelte hun ut vedkommende fordi hun _enda_ ikke hadde fått det hun skulle ha, kommanderte at alt måtte bli sendt opp på rommet, og forsvant ut døra. Resten av oss satt med haka på knærne. Slugge! 0 Siter
laban Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Hm - med den overskriften hadde jeg sett for meg en lnoe lengre liste. Det er sikkert mange som nå puster lettet ut, etter å ha konstatert at de ikke står på den. 0 Siter
morsan Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Hm - med den overskriften hadde jeg sett for meg en lnoe lengre liste. Det er sikkert mange som nå puster lettet ut, etter å ha konstatert at de ikke står på den. *ho ho* 0 Siter
pekkaline Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Hm - med den overskriften hadde jeg sett for meg en lnoe lengre liste. Det er sikkert mange som nå puster lettet ut, etter å ha konstatert at de ikke står på den. Jeg forventet også ei lang remse. hehe 0 Siter
pekkaline Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Stjernenykker? Eller sikkert bare en dårlig dag. 0 Siter
nick Skrevet 31. august 2009 Forfatter Skrevet 31. august 2009 Jeg forventet også ei lang remse. hehe Dette er work in progress. jeg hadde tenkt å sette Part 1, men det kan bli vanskelig å holde oversikten utover vinteren. 0 Siter
Gjest mien Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Har du ikke noe bedre å finne på enn å slenge dritt? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Synes Anne-Kat er kul, jeg! :-) Men selvfølgelig ikke kul oppførsel du beskriver der. 0 Siter
nick Skrevet 31. august 2009 Forfatter Skrevet 31. august 2009 Har du ikke noe bedre å finne på enn å slenge dritt? Ikke akkurat nå, men om en halv time skal jeg ta en dusj. 0 Siter
pekkaline Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Ikke akkurat nå, men om en halv time skal jeg ta en dusj. Hvordan var nå det? Vaske deg selv først også dusjen etterpå? *hihi* 0 Siter
morsan Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Synes Anne-Kat er kul, jeg! :-) Men selvfølgelig ikke kul oppførsel du beskriver der. Enig. 0 Siter
nick Skrevet 31. august 2009 Forfatter Skrevet 31. august 2009 Hvordan var nå det? Vaske deg selv først også dusjen etterpå? *hihi* Jeg tenker mest på å vaske Lotte, så jeg har kommet helt ut av det. 0 Siter
pekkaline Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Jeg tenker mest på å vaske Lotte, så jeg har kommet helt ut av det. *lol* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Jeg tenker mest på å vaske Lotte, så jeg har kommet helt ut av det. Jeg er ren :-D 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Drittoppførsel, rett og slett. Humoristisk er hun best i _små_ doser. Har ennå til gode å se hennes show. 0 Siter
mrxx Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Enig, ei forferdelig dame. Orker ikke å se synet av henne en gang. Hun står for en deperat humor hvor det gjelder å skåre poenger på å drite ut andre, at dette gjør henne til en god humorist i noens øyne forstår jeg ikke i det hele tatt. 0 Siter
Mrs D Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Synes Anne-Kat er kul, jeg! :-) Men selvfølgelig ikke kul oppførsel du beskriver der. Enig med deg! 0 Siter
Gjest BillieBean Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Dette er work in progress. jeg hadde tenkt å sette Part 1, men det kan bli vanskelig å holde oversikten utover vinteren. Kanskje lettere å lage en liste over damer du liker? 0 Siter
punkyB Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Divatendenser i RL ang. henne har jeg ikke så mye erfaring med - men hun begynner jo å få en del caser nå - ble jo grisesur i en garderobe i Drammen bla. - slik oppførsel er ikke akseptabel. Når det er sagt synes jeg hun ofte er ganske morsom. Kommentaren hennes ang. Tone og Axel likte jeg - den synes jeg traff bra. http://www.kjendis.no/2009/08/31/kjendis/tone_damli_aaberge/aksel_hennie/7889603/ Hun balanserer litt på eggen sammen med feks. Otto Jespersen - man kan ikke nødvendigvis snakke masse dritt om folk og unnskylde seg med at det er humor. Men - altså, stort sett en kul dame. Hun var feks. morsom i Nytt på Nytt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.