Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anne Kat. Hærland.

http://www.kjendis.no/2009/08/31/kjendis/tone_damli_aaberge/aksel_hennie/7889603/

Ikke er hun vittig, ikke er hun tiltrekkende, ikke er hun smart. Problemet er at hun ikke deler synet mitt.

Jeg spiste frokost på Seilet i Molde for noen uker siden. Inn _skred_ Anne Kat. Plukket med seg noe mat og satt seg ned. Tilkalte betjeningen fordi det manglet et eller annet. Fikk beskjed om at det skulle de ordne.

3 minutter senere skjelte hun ut vedkommende fordi hun _enda_ ikke hadde fått det hun skulle ha, kommanderte at alt måtte bli sendt opp på rommet, og forsvant ut døra.

Resten av oss satt med haka på knærne.

Slugge!

Skrevet

Hm - med den overskriften hadde jeg sett for meg en lnoe lengre liste.

Det er sikkert mange som nå puster lettet ut, etter å ha konstatert at de ikke står på den.

Skrevet

Det er sikkert mange som nå puster lettet ut, etter å ha konstatert at de ikke står på den.

*ho ho*

Skrevet

Jeg forventet også ei lang remse. hehe

Skrevet

Stjernenykker? Eller sikkert bare en dårlig dag.

Skrevet

Jeg forventet også ei lang remse. hehe

Dette er work in progress. jeg hadde tenkt å sette Part 1, men det kan bli vanskelig å holde oversikten utover vinteren.

Skrevet

Har du ikke noe bedre å finne på enn å slenge dritt?

Gjest Elextra
Skrevet

Synes Anne-Kat er kul, jeg! :-)

Men selvfølgelig ikke kul oppførsel du beskriver der.

Skrevet

Har du ikke noe bedre å finne på enn å slenge dritt?

Ikke akkurat nå, men om en halv time skal jeg ta en dusj.

Skrevet

Ikke akkurat nå, men om en halv time skal jeg ta en dusj.

Hvordan var nå det? Vaske deg selv først også dusjen etterpå? *hihi*

Skrevet

Enig.

Skrevet

Hvordan var nå det? Vaske deg selv først også dusjen etterpå? *hihi*

Jeg tenker mest på å vaske Lotte, så jeg har kommet helt ut av det.

Skrevet

*lol*

Skrevet

Jeg er ren :-D

Skrevet

Drittoppførsel, rett og slett.

Humoristisk er hun best i _små_ doser. Har ennå til gode å se hennes show.

Skrevet

Enig, ei forferdelig dame. Orker ikke å se synet av henne en gang. Hun står for en deperat humor hvor det gjelder å skåre poenger på å drite ut andre, at dette gjør henne til en god humorist i noens øyne forstår jeg ikke i det hele tatt.

Skrevet

Enig med deg!

Gjest BillieBean
Skrevet

Dette er work in progress. jeg hadde tenkt å sette Part 1, men det kan bli vanskelig å holde oversikten utover vinteren.

Kanskje lettere å lage en liste over damer du liker?:)

Skrevet

Divatendenser i RL ang. henne har jeg ikke så mye erfaring med - men hun begynner jo å få en del caser nå - ble jo grisesur i en garderobe i Drammen bla. - slik oppførsel er ikke akseptabel.

Når det er sagt synes jeg hun ofte er ganske morsom. Kommentaren hennes ang. Tone og Axel likte jeg - den synes jeg traff bra.

http://www.kjendis.no/2009/08/31/kjendis/tone_damli_aaberge/aksel_hennie/7889603/

Hun balanserer litt på eggen sammen med feks. Otto Jespersen - man kan ikke nødvendigvis snakke masse dritt om folk og unnskylde seg med at det er humor.

Men - altså, stort sett en kul dame. Hun var feks. morsom i Nytt på Nytt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...