jubalong70 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Da har jeg hatt et møte med styrer i barnehagen. Jeg la frem punkter som jeg følte hadde forbedringspotensiale, og sa også fra om hvordan vi foreldre opplevde ped.leder. Jeg var også påpasselig med å fortelle om alt som er positivt med barnehagen Styrer lyttet, stilte et par oppklarende spørsmål, og takket veldig for at jeg fortalte dette. Styrer var klar over det meste av det jeg kom med, og det er allerede laget planer for å endre på en del ting som ikke fungerer. Når det kommer til ped.leder var det et litt vanskeligere tema, men hun var klar over at ting ikke fungerte helt bra. Det var utrolig godt å bli møtt med forståelse og takknemlighet. Hun sa det var godt å bli forberedt før foreldremøtet, og godt å kunne tenke litt over saken og se det med foreldrenes øyne. Så nå er jeg 60 kg lettere, og ser frem til at foreldremøtet er overstått og jeg kan kvitte meg med de resterende 40 Tusen takk til alle som har kommet med innspill og tanker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smoothy Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hvis du ble 60 kilo letter håper jeg du veide en god del mere ifra før? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Hvis du ble 60 kilo letter håper jeg du veide en god del mere ifra før? Jeg veier mer, men kom nok til å være dødlig underernært om jeg gikk ned 60 kg Følelsen jeg har nå, derimot, er som om jeg har kvittet meg med en 60 kg tung bør 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Så bra at den vanskelige samtalen er overstått. Det må være helt herlig at det føles som om du har gått ned mange kilo ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Platina Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Synes du taklet det på en veldig god måte. Flink var du! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Så bra! Som oftest vet man jo om sånne ting, men det er vanskelig å gjøre noe med det uten å håndfaste "bevis". Når foreldrene har henvendt seg blir det med ett mer alvorlig, og grunnlag for å ta tak i det systematisk. Da er det ikke bare rykter og mistanker. Og så blir dere som foreldre skånet fra reaksjonene fra ped.leder - ettersom dere ikke har tatt det direkte. Tipper at dette var helt riktig måte å løse det på! Lykke til :) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Kjekt med oppdatering. Lykke til videre. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Synes du taklet det på en veldig god måte. Flink var du! Takker og bukker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Så bra! Som oftest vet man jo om sånne ting, men det er vanskelig å gjøre noe med det uten å håndfaste "bevis". Når foreldrene har henvendt seg blir det med ett mer alvorlig, og grunnlag for å ta tak i det systematisk. Da er det ikke bare rykter og mistanker. Og så blir dere som foreldre skånet fra reaksjonene fra ped.leder - ettersom dere ikke har tatt det direkte. Tipper at dette var helt riktig måte å løse det på! Lykke til :) Tusen takk Det føltes veldig riktig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.