Gjest Skogens gull! Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Har funnet masse kantareller, og selv om det er kjempegodt å smørsteke dem med salt og pepper, så lurer jeg litt på hva dere andre bruker kantareller til? Oppskrifter? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Stek dem så de slipper vann og litt til, ha i en liten klatt smør, steik videre sammen med en finhakka sjalottløk, et finhakka hvitløksfedd og litt finhakka bladpersille. Smaker grisegodt sammen med litt eggerøre. 0 Siter
Speak Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Jeg steker dem slik du gjør. På slutten tilsetter jeg litt matfløte og en liten bit buljong. MMMmmmmm..... (Ikke bruk mer fløte enn av det blir en tykk "grøt".) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Femåringen kom hjem fra barnehagen med kantareller og lys piggsopp - kjempestolt! Så vi dampet soppen, hadde i smør og pepper, og laget ostesmørbrød i samme panne og hadde stekt sopp på toppen :-) Nyyyydelig kveldsmat :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.