Gå til innhold

Damer som ikke sminker seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he - du ser vel ikke om de er sminket eller ei...

''He he - du ser vel ikke om de er sminket eller ei...''

Jo, på de fleste så.

Jeg var på tur sammen med en venninne en gang og hun prøvde å insistere på at jeg måtte sminke meg, noe jeg ikke gjør, jeg utstår det ikke. Hun forsvant inn på badet med ordene:"Det tar bare et kvarter og du kommer ikke til å se det engang!" Jaha, tenkte jeg da, hva er da vitsen?!

Skrevet

Jo, på de fleste så.

Jeg var på tur sammen med en venninne en gang og hun prøvde å insistere på at jeg måtte sminke meg, noe jeg ikke gjør, jeg utstår det ikke. Hun forsvant inn på badet med ordene:"Det tar bare et kvarter og du kommer ikke til å se det engang!" Jaha, tenkte jeg da, hva er da vitsen?!

Hehe,- herlig :-)

Og forrsten - BARE et kvarter.???? Det er da ingen ubetydelighet - særlig ikke om morgenen ;-)

Jeg har knapt nok sminke i skapet, jeg. EN leppestift - og jeg har visst en mascara et sted også - men det er uhyre sjelden jeg bruker noe...

Gjest Sminkedokka
Skrevet

Det stemmer nok ikke på meg..

Jeg er stygg uten sminke, men ganske pen med.

Skrevet

Jo, på de fleste så.

Jeg er sikker på at det er ingen som ser at jeg har tatt på mascara og litt eyeliner/øyenskygge + kanskje litt pudder. Hvis jeg ikke gjør det derimot ser jeg helt dopet ut. Poenget mitt var at trådstarter ikke kan si at damer som ikke sminker seg er penest for hvordan kan han vite om den aktuelle dama er sminket eller ei?

Jeg har fått høre "du ser jo så naturlig ut/bruker jo ikke sminke" når jeg har hatt på meg fullt utstyr! (Ble nesten litt fornærmet - det var i en fest).

Mulig han har erfaring med ei nydelig dame som ikke trenger sminke - men det var litt generelt sagt syns jeg :-)

Skrevet

Jo, på de fleste så.

Hun venninnen din mente vel at det ville se naturlig ut - ikke at du ikke ville se noen som helst forskjell?

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg synes at det fresher opp med litt sminke. Mannen min kommer også med positive kommentarer, når jeg kommer litt farge i ansiktet.

Skrevet

Hun venninnen din mente vel at det ville se naturlig ut - ikke at du ikke ville se noen som helst forskjell?

det tror jeg også.

Og svært mange som sminker seg har jo som mål å se forbedret, men naturlig ut, ikke påfallende "SMINKET" med store bokstaver.

Gjest Litt sminke hjelper
Skrevet

Alt med måte. Jeg var i bryllup i helgen, og jeg må ærlig innrømme at de damene som hadde sminket seg var helt klart de peneste. Det er ikke fint med lyse bryn og vipper, og lysbart på overmunnen. Det hadde vært mye penere med litt mascara, en trenger nødvendigvis rouge og øyeskygge. Enig at det er penest med ett "ekte" ansikt, men litt mascare kan hjelpe alle til å gi ett bedre første inntrykk.

Skrevet

Alt med måte. Jeg var i bryllup i helgen, og jeg må ærlig innrømme at de damene som hadde sminket seg var helt klart de peneste. Det er ikke fint med lyse bryn og vipper, og lysbart på overmunnen. Det hadde vært mye penere med litt mascara, en trenger nødvendigvis rouge og øyeskygge. Enig at det er penest med ett "ekte" ansikt, men litt mascare kan hjelpe alle til å gi ett bedre første inntrykk.

Når man er mørk trenger man ikke mascara - i alle fall ikke i større grad - og særlig hvis man legger an på å se naturlig ut. Så, alle dere som påstår at man er nærmest nødt til å bruke mascara - det er ikke alle som har lyse vipper naturlig, da...

En reklame jeg forøvrig finner morsom er en eller annen mascara - hvor det _reklameres_ med at det ser ut som falske vipper... Hallo???

Skrevet

Har du bevis for en slik påstand?

Egne meninger er ikke fakta og kan ikke bevises, men de kan heller ikke motbevises.

Skrevet

Egne meninger er ikke fakta og kan ikke bevises, men de kan heller ikke motbevises.

Det var egentlig det jeg ville frem til. ;-)

Skrevet

Når man er mørk trenger man ikke mascara - i alle fall ikke i større grad - og særlig hvis man legger an på å se naturlig ut. Så, alle dere som påstår at man er nærmest nødt til å bruke mascara - det er ikke alle som har lyse vipper naturlig, da...

En reklame jeg forøvrig finner morsom er en eller annen mascara - hvor det _reklameres_ med at det ser ut som falske vipper... Hallo???

Ja, "falske vipper" er jo kult på fest. Fint å se litt annerledes ut enn til hverdags.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...