Gjest kvalm og redd mamma Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Nå er jeg mildt sagt kjemperedd og kvalm. Småttet var på innledende samtale og oppgaver med en konsulent fra PPD igår. Idag ringer konsulenten og sier at det kom frem endel ting under samtalen igår som hun måtte snakke med oss om straks. Vi skal i møte idag allerde med konsulenten og rektor (?) på skolen. De ville ikke si hva det gjelder.. Småtten har en livlig fantasi og er lett og lede på vei, samtidig som hun er en racer på å lyve til sin egen fordel (når hun stjeler eks..) Jeg er så redd, hva kan det være de skal ta opp når rektor skal være med?? 0 Siter
Gjest Klem til deg Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Så fint dere fikk time til samtale så fort, så slipper du å gå lenger enn nødvendig å grue deg. Tror ikke det hjelper å gjette på hva de skal si, da ser du for deg tusen ulike grusomme scenarioer.. Fyll opp tiden frem til du skal dit med nødvendige gjøremål. Ta med noe å skrive på og med, det kan være greit å kunne ta notater. Og vær åpen for all hjelp som tilbys. Klem til deg 0 Siter
Gjest kvalm og redd mamma Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Så fint dere fikk time til samtale så fort, så slipper du å gå lenger enn nødvendig å grue deg. Tror ikke det hjelper å gjette på hva de skal si, da ser du for deg tusen ulike grusomme scenarioer.. Fyll opp tiden frem til du skal dit med nødvendige gjøremål. Ta med noe å skrive på og med, det kan være greit å kunne ta notater. Og vær åpen for all hjelp som tilbys. Klem til deg Vi skal jo på et møte om to uker, så dette kommer plutselig og fra intet... tenker jo det er kjempealvorlig når rektor skal inn i bildet. Har jo hørt skrekkhistorie på skrekkhistorie om dette med ppd, selv om det selvfølgelig er bra ting også med dem... 0 Siter
Speak Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Dette bør du prøve å ta positivt opp. Barnet ditt er på vei til å få hjelp. Noen ganger kan det sikkert komme fram merkelige ting som de gjerne vil få klarhet i med en gang. Husk at de er der for å hjelpe barnet ditt og deg:-) 0 Siter
Gjest bare eksempler Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Hva er PPD? Eller mener du PPT? Hvis jeg var innkalt til et sånt møte, med rektor, ville jeg også ha forberedt meg på alt mulig: Kan barnet ha sagt at han blir slått hjemme, eller at han har opplevd seksuelle overgrep noe sted, eller har skolen tatt ham i å stjele, eller gjøre noe seksuelt overfor andre barn, eller ??? Det bør i alle fall være noe alvorlig når de innkaller slik. 0 Siter
Gjest Corn flakes Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Vi skal jo på et møte om to uker, så dette kommer plutselig og fra intet... tenker jo det er kjempealvorlig når rektor skal inn i bildet. Har jo hørt skrekkhistorie på skrekkhistorie om dette med ppd, selv om det selvfølgelig er bra ting også med dem... Håper det gikk bra i dag! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.