Gå til innhold

Hvor kjøpe støttebandasje?

Speak

Anbefalte innlegg

Jeg trenger støttebandasje/knebeskytter til jente 10år. (Altså ganske liten)

Poenget er ikke at ho trenger støtte, men å beskytte knærne når ho turner (de lander mye på knærne, og ho blir helt rød og sår når ho trener mye)

Jeg trenger derfor noe som er veldig tøyelig og behagelig.

Noen gode tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sportsbutikker har mye slike diverse støtter og beskyttere til div. kroppsdeler - sjekke der? Eller hvis du vil kjøre for ren støttebandasje, har de det på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportsbutikker har mye slike diverse støtter og beskyttere til div. kroppsdeler - sjekke der? Eller hvis du vil kjøre for ren støttebandasje, har de det på apoteket.

Apoteket har vel disse som er i lange og tynne, og som skal vikles rundt. Det er ikke det ho trenger. Men jeg skal gå innom en sportsbutikk. Så litt på XXL på nettet, og de hadde ikke. (Bare fra str. M)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apoteket har vel disse som er i lange og tynne, og som skal vikles rundt. Det er ikke det ho trenger. Men jeg skal gå innom en sportsbutikk. Så litt på XXL på nettet, og de hadde ikke. (Bare fra str. M)

Hvis du ikke finner det på sportsbutikk kan du prøve på Plesner...hvis du bor i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bandagist, sportsforretning. Kan ha det på treningssenter, kanskje?

Har prøvd med to sportsforretninger. Ingenting. De har i beste fall til voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...