Speak Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg trenger støttebandasje/knebeskytter til jente 10år. (Altså ganske liten) Poenget er ikke at ho trenger støtte, men å beskytte knærne når ho turner (de lander mye på knærne, og ho blir helt rød og sår når ho trener mye) Jeg trenger derfor noe som er veldig tøyelig og behagelig. Noen gode tips? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Sportsbutikker har mye slike diverse støtter og beskyttere til div. kroppsdeler - sjekke der? Eller hvis du vil kjøre for ren støttebandasje, har de det på apoteket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Sportsbutikker har mye slike diverse støtter og beskyttere til div. kroppsdeler - sjekke der? Eller hvis du vil kjøre for ren støttebandasje, har de det på apoteket. Apoteket har vel disse som er i lange og tynne, og som skal vikles rundt. Det er ikke det ho trenger. Men jeg skal gå innom en sportsbutikk. Så litt på XXL på nettet, og de hadde ikke. (Bare fra str. M) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyer Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Apoteket har vel disse som er i lange og tynne, og som skal vikles rundt. Det er ikke det ho trenger. Men jeg skal gå innom en sportsbutikk. Så litt på XXL på nettet, og de hadde ikke. (Bare fra str. M) Hvis du ikke finner det på sportsbutikk kan du prøve på Plesner...hvis du bor i Oslo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Hvis du ikke finner det på sportsbutikk kan du prøve på Plesner...hvis du bor i Oslo. Bor ikke i Oslo:-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Bandagist, sportsforretning. Kan ha det på treningssenter, kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Freshy Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Proffpartner har masse rart. http://www.proffpartner.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Proffpartner har masse rart. http://www.proffpartner.no/ De har nok bare til voksne:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Bandagist, sportsforretning. Kan ha det på treningssenter, kanskje? Har prøvd med to sportsforretninger. Ingenting. De har i beste fall til voksne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Søk på bandasjist på gule sider. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Søk på bandasjist på gule sider. mvh Har fått tips om en slik butikk i nærheten, så jeg skal sjekke der:-) Takk for tips. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.