Gå til innhold

Purring/tilleggsavgift NRK

Gjest dritt lei lisensavgiften!!!

Anbefalte innlegg

Gjest dritt lei lisensavgiften!!!
Skrevet

Jeg fikk i dag en tilleggsavgift/purring fra NRK på for sen betaling pålydende 162,15(for perioden 01.07.09 - 31.12.09).

Kan dette beløpet stemme, det er jo 10 % av regningen.

Vi var borte på ferie da det var forfall og betalte regningen 10 dager for sent.

Snakk om ran...

Gjest ranerdetja
Skrevet

Slik har det vært i fler år.

Til deres forvar kan sies at du fikk regningen minst en mnd før forfall. Hade du lagt den inn på nettbanken med en gang, hadde det gått greit.

Skrevet

Jeg har avtalegiro på sånt, da slipper jeg ekstrautgifter.

Og - jeg er kanskje en av de som betaler min lisens uten å klage. :))

Skrevet

Apropos kringkastingsavgiften, har det ikke vært noe snakk om at denne skal bortfalle etter hvert? Pga diskriminering overfor andre TV-kanaler? Kanskje jeg husker feil eller bare har drømt... Korriger meg, noen?!

Gjest FRP i år
Skrevet

Apropos kringkastingsavgiften, har det ikke vært noe snakk om at denne skal bortfalle etter hvert? Pga diskriminering overfor andre TV-kanaler? Kanskje jeg husker feil eller bare har drømt... Korriger meg, noen?!

Frp vil fjerne den i hvert fall.

Gjest FRP i år
Skrevet

Da stemmer jeg FRP!

Det ville ikke jeg gjort, bare på grunn av NRK-lisensen. Ta en titt på resten av politikken også.

Skrevet

Det ville ikke jeg gjort, bare på grunn av NRK-lisensen. Ta en titt på resten av politikken også.

Jeg er drittlei av snakk om solidaritet og en fellesskapstanke i et land hvor en stor andel av befolkningen fortsatt lever under fattigdomsgrense, så jo min stemme i år går til FRP. Jeg ønsker endring. At lisensen forsvinner i tillegg anser jeg for å være et stort pluss. Jeg er lei av røde klovnene som holder folk for narr.

Gjest FRP i år
Skrevet

Jeg er drittlei av snakk om solidaritet og en fellesskapstanke i et land hvor en stor andel av befolkningen fortsatt lever under fattigdomsgrense, så jo min stemme i år går til FRP. Jeg ønsker endring. At lisensen forsvinner i tillegg anser jeg for å være et stort pluss. Jeg er lei av røde klovnene som holder folk for narr.

Jeg er helt enig med deg jeg, men jeg blir beskyldt for å stemme FRP på grunn av enkeltsaker (innvandrings- og asylpolitikk er ikke en liten enkeltsak for meg) og satt i bås allikevel, men jeg driter jo i det da.

Jeg fryder meg over at de rødgrønne synker på målingene nå.

Skrevet

Uff - vi fikk det samme i dag. Og jeg skjønner ikke at vi ikke har betalt den regningen da den kom i sommer,... Må sjekke i nettbanken, men regner vel med at det er korrekt med purring.

Kjipe penger :-(

Skrevet

Jeg er helt enig med deg jeg, men jeg blir beskyldt for å stemme FRP på grunn av enkeltsaker (innvandrings- og asylpolitikk er ikke en liten enkeltsak for meg) og satt i bås allikevel, men jeg driter jo i det da.

Jeg fryder meg over at de rødgrønne synker på målingene nå.

Settes i bås er ikke noe jeg frykter, vi lever i et såkallt "fritt land" og kan gi vår stemme til de vi ønsker. La oss fryde oss sammen ;)

Gjest FRP i år
Skrevet

Settes i bås er ikke noe jeg frykter, vi lever i et såkallt "fritt land" og kan gi vår stemme til de vi ønsker. La oss fryde oss sammen ;)

Ja, det gjør vi, og det sier mer om de som setter oss i bås enn om oss uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...