Gjest Freshy Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Den mest sexy politikeren. En god grunn til å stemme FRP! 0 Siter
Gjest smoothy Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Jeg får frysninger av henne. Men så er jo jeg en dame da 0 Siter
Gjest Freshy Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Jeg får frysninger av henne. Men så er jo jeg en dame da Skjønner ikke det, men så er jeg en mann da 0 Siter
Gjest mien Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Skjønner ikke det, men så er jeg en mann da Hvor mange forum har du vært innom og hatt en samtale med deg selv i dag? 0 Siter
Gjest Ikke min smak Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Jeg vil ikke akkurat kalle henne for sexy 0 Siter
Gjest Freshy Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Hvor mange forum har du vært innom og hatt en samtale med deg selv i dag? Hæ? Er du frekk? 0 Siter
Gjest mien Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Hæ? Er du frekk? Jeg er frekk, men du er syk. Synd at man ikke greier å bli kvitt spammet ditt. 0 Siter
Gjest Freshy Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Jeg er frekk, men du er syk. Synd at man ikke greier å bli kvitt spammet ditt. Spam? Jeg kom med et konstruktivt innlegg og du ødelegger hele greia. Skam over deg! 0 Siter
Gjest Noen er ikke helt god vettu Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Spam? Jeg kom med et konstruktivt innlegg og du ødelegger hele greia. Skam over deg! Ikke bry deg om mien som er sur for forholdet er slutt 0 Siter
Gjest Freshy Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Ikke bry deg om mien som er sur for forholdet er slutt Hehe jeg skjønner. Skal ignorere den sure dama ja. 0 Siter
Gjest Noen er ikke helt god vettu Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Hehe jeg skjønner. Skal ignorere den sure dama ja. Sikkert mensen...... 0 Siter
brulla Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Hun både ser og høres ut som en mann....... Hun minner meg om en transvesitt :-) Ikke pent sagt, men..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.