Gå til innhold

Hvis din far fant seg en dame som var 25..

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

Og ventet barn med henne, hvordan hadde du reagert på det? Min venninne opplever akkurat dette. Det må jo bli litt snålt at faren din har en dame som kunne vært din lillesøster.

Jeg vet ikke om jeg hadde taklet det, det hadde blitt for snålt for min del.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• laban

6

• Katt-ja

5

• Lillemus

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Min far er rundt 80, så da ville jeg stusset, ja. Ikke minst over dama! :P

Gjest gul dame
Skrevet

Jeg har en datter på 25 og jeg hadde ikke likt det, men jeg hadde svelget flere ganger og latt som ingenting.

En venninne i min alder fikk en lillebror etter at hun hadde fått sine tre første barn. Hennes stemor var noen år yngre enn henne. Hun taklet det fint slik som hun har gjort med andre kneiker i livet. Det var vanskelig den gangen og familieselskapene er kompliserte og sammensatte. Siste gang jeg var der var i hennes første manns begravelse, dvs. far til hennes tre små barn. Siden er hun gift igjen og har fått et barn til.

Gjest gul dame
Skrevet

Ja det er jo min far også, og i tillegg veldig redusert så det er ikke aktuelt å tenke på.

Gjest BillieBean
Skrevet

Jeg ville også synes det var snålt. Jeg kan vel på en måte forstå at en mann vil ha en ung, lekker jente som ser opp til ham og synes han er moden og klok, selv det er mange men her.

Hvis min far kom og presenterte en kjæreste som var yngre enn meg ville jeg likevel mest lurt på hva som var galt med henne som hadde falt for den kjedelige gamle skrukken, hehe.

Skrevet

Snålt ja. Jeg hadde hatet situasjonen, og sikkert fortalt ham hva jeg syntes. Så hadde nok situasjonen gått seg til, fordi vi har et bra far-datter-forhold fra før. Jeg forutsetter at det ikke er utroskap og Wilborn-tendenser her ;-)

Om jeg hadde hatt et dårlig forhold til min far, hadde jeg nok gitt beng i å holde kontakten.

Gjest best wishes
Skrevet

Har din far mye penger da?

Gjest EnTulling
Skrevet

Jeg hadde gratulert han. En slik far kunne jeg ønske jeg hadde.

Skrevet

Har din far mye penger da?

Tja, ikke så verst, men uansett :P

Forøvrig er han gift med samme dama på snart femtiende året, så jeg regner vel han for omtrent utenfor fare.

Gjest hadde kuttet kontakten i protest!
Skrevet

Gitt beng i kontakten! Mannfolk som nærmer seg gammelmannsstemplet (50+) må mangle noe vesentlig i hodet når de gjør slike ting. Likedann er den unge kvinnen i mange tilfeller litt blond mellom ørene!

Hadde rett og slett vært dritflau!!!

Skrevet

Tja... Jeg vet av et par hvor han er flere titalls år eldre enn henne (joda!), de har to småbarn sammen og er veldig lykkelige sammen. :o)

Men jeg hadde nok stusset fælt på min far hadde kommet med en dame som var yngre enn meg ja.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Da hadde jeg mistenkt han for begynnende altzheimer.

Gjest sophus lauring
Skrevet

Litt drøyt å være mer enn 4 ganger så gammel som kjæresten. Det skulle tatt seg ut!

Gjest Corn flakes
Skrevet

Jeg ville ha syntes det var veldig flaut. Men det er hans liv...

Skrevet

Akkurat nå er tanken på å skulle ha en far som likevel var i live såpass hyggelig at tanken på at han da hadde skaffet seg ei dame på 25 ikke virker avskrekkende, selv om det betyr at hun hadde vært mer enn 50 år yngre enn han ville vært;-)

Skrevet

Uff, det hadde vært dritflaut. Jeg hadde skjemtes....

Sikkert ikke PK svar, men jeg mener det.

Gjest høstløv
Skrevet

Faren min er over åtti og har vært gift med moren min i nesten 60 år, dessuten har han en god del helseplager, så jeg tror at problemstillingen er helt uaktuell.

Det måtte i så fall være at han trengte en yngre sykepleier. Men å vente barn med henne, det hadde vært en sensasjon.

Skrevet

Faren min er over åtti og har vært gift med moren min i nesten 60 år, dessuten har han en god del helseplager, så jeg tror at problemstillingen er helt uaktuell.

Det måtte i så fall være at han trengte en yngre sykepleier. Men å vente barn med henne, det hadde vært en sensasjon.

Ville funnet det veldig ubehagelig om stemor var på samme alder som meg ihvertfall. Problemet er heldigvis uaktuellt her også :-)

Skrevet

Tror jeg må tenke på noen annen enn min far her (som er død og var gift med min mor...) - det blir jo en veldig sær tanke da.

Men, _hvis_ han hadde vært skilt, og funnet kjærligheten i en som var på min egen alder, eller noe yngre (den gang jeg var ca 25, jeg er jo langt forbi dette...) - så tror jeg at jeg hadde vært flau om det var en bimbo - og fornøyd med situasjonen om det hadde vært en jeg hadde likt og følt var litt lik oss i familien.

Eller ikke lik nødvendigvis, men at jeg kunne forstå hva han falt for, i hennes personlighet.

Jeg fant meg selv en mann som var noe eldre enn meg da jeg var ca. 25 - men det var jo ikke _så_ stor forskjell at hans barn var på alder med meg. Men om han hadde vært 10 år eldre enn han var - og hans barn på alder med meg, så hadde jeg nok fortsatt blitt forelsket i ham - og satset på en framtid. Tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...