Gjest Esola Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Hei Er det noen som vet hvordan man skjuler vennelista si på facebook? Jeg ser at noen har en slik innstilling, der vennelista kun er synlig for de som er addet som venner. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Gå inn på settings (innstillinger) - privacy - profile. 0 Siter
Gjest Esola Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Gå inn på settings (innstillinger) - privacy - profile. Takk for svar. Jeg går inn på innstillinger - personvern - profil - og haker av alle alternativer på "bare venner". Likefult vises vennelisten min. Hva gjør jeg galt? 0 Siter
songbirdy Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Takk for svar. Jeg går inn på innstillinger - personvern - profil - og haker av alle alternativer på "bare venner". Likefult vises vennelisten min. Hva gjør jeg galt? DU vil jo alltid se vennelista di. Er det noen som ikke er dine venner som kan se lista di? Skjønte ikke helt jeg.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.