Gå til innhold

Penger på mat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye bruker dere på mat i løpet av en mnd? Jeg og min sønn på snart ni år bruker tre tusen kroner. I tilegg kommer en lørdag i måneden på restaurant.Lurer på om det er lite iforhold til det andre bruker?

Skrevet

''Lurer på om det er lite iforhold til det andre bruker?''

Hvis dere spiser den maten dere har lyst på og bruker akkurat den summen, så er det vel ikke så nøye om det er mindre enn andre?

Gjest ollargoll
Skrevet

Synes dt høres fint ut å klare seg på så lite. Dere ville kanskje få det til å gå rundt om dere en gang måtte over på økonomisk sosialhjelp også (håper selvfølglig ikke dere må det, men)

Dersom dere synes 3000,- gir dere den maten dere trenger er det jo helt genialt, og ingn grunn til å bruke mer.

Men som svar på spørsmålet: Ja, jeg tror nok veldig mange bruker mer nen det. Noen bruker nok omtrent det samme, og noen klarer seg på enda mindre.

Gjest Litt dårlig råd
Skrevet

Hvis dere spiser den maten dere har lyst på og bruker akkurat den summen, så er det vel ikke så nøye om det er mindre enn andre?

Bruker ca kr 4000. En voksen og en tenåring i huset.

Skrevet

De månedene vi er 3 stk bruker vi kanskje 8000 De andre månedene vi er 2 bruker vi kanskje 4000-5000.

Skrevet

De månedene vi er 3 stk bruker vi kanskje 8000 De andre månedene vi er 2 bruker vi kanskje 4000-5000.

Høres enormt mye ut? Eller er det kanskje ikke det?

Skrevet

Nå lever jeg på lavglykemisk mat med høyt proteininnhold, så jeg vil nok tro jeg bruker alt for mye penger på mat. Resten av familien spiser både brød og poteter, så de er nok _litt_ billigere i drift enn meg.

Skrevet

Ca. 4000,- En voksen og ett barn. Spiser lite ferdigmat, mye frukt og grønnsaker. Syns det er vanskelig å bruke mindre.

Gjest ollargoll
Skrevet

Er enslig og bruker 2700,- i måneden på dagligvarer.

Det er stor forskjell på dagligvarer og mat, da... :) I dagligvarer inngår jo mye mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...