Gjest EnTulling Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Er kirkegjengere et arrogant folkeferd? Min erfaring er det. Man bør kle seg "riktig" om man ikke skal bli utstøtt av de fleste. 0 Siter
Gjest hva mener du? Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Kle seg riktig? I den kirken jeg har gått noen ganger har jeg kommet i alle mulige klær. Til og med shorts. 0 Siter
Helmi Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Min opplevelse er at kirken er åpen for alle som ønsker å være der... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Det varierer fra sted til sted og fra menighet til menighet. Min erfaring er at man kan komme kledd i stort sett hva man vil uten å bli sett rart på, men det er kanskje ikke sånn overalt. 0 Siter
Helmi Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Min opplevelse er at kirken er åpen for alle som ønsker å være der... Tillegg til mitt eget svar: jeg går i kirken kun for min egen del ... har egentlig ikke peiling på hva andre har på seg, for det er ikke dét som opptar meg i en gudstjeneste... 0 Siter
Mrs D Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 ''Man bør kle seg "riktig" om man ikke skal bli utstøtt av de fleste.'' Nå er det neimen ikke hver uke jeg er i kirka, men når kirketjeneren kan lede en dåpsprosesjon inn over kirkegulvet iført blå Bula-bukse og lilla hettegenser, så bør det også være rom for at kirkegjengerne kan kle seg i hva de vil. 0 Siter
laban Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Jeg tror kategorien "kirkegjengere" er lite ensartet når det gjelder klær. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.