morsan Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Jeg er en dag eldre enn jeg var i går og en dag yngre enn jeg kommer til å være i morgen. Elles pleier jeg å si at jeg har vært ni-og-tyve i flere år. For et par år siden var det en meget blond, ung dame i en skoleklasse jeg hadde på vgs som lurte på hvor gammel jeg var og jeg sa: 29. Å jah, sa den unge damen. Det gikk nesten en hel skoletime hvorpå den samme blonde, unge damen utbryter: Hadde ikke du en sønn på 24? Det måttte jeg jo innrømme. Da må du jo være minst tretti, sier den unge damen, hvorpå jeg noe slått ut måtte innrømme at jeg nok var blitt over tretti. LOL 0 Siter
meg__123! Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Ellers har bestemor det bra???? Herregud for en tulling.. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Jeg er en dag eldre enn jeg var i går og en dag yngre enn jeg kommer til å være i morgen. Elles pleier jeg å si at jeg har vært ni-og-tyve i flere år. For et par år siden var det en meget blond, ung dame i en skoleklasse jeg hadde på vgs som lurte på hvor gammel jeg var og jeg sa: 29. Å jah, sa den unge damen. Det gikk nesten en hel skoletime hvorpå den samme blonde, unge damen utbryter: Hadde ikke du en sønn på 24? Det måttte jeg jo innrømme. Da må du jo være minst tretti, sier den unge damen, hvorpå jeg noe slått ut måtte innrømme at jeg nok var blitt over tretti. Hahaha! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.