Gjest ny jobb kanskje Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Jeg har ikke vært i jobbmarkedet på lenge..skal nå søke regnskapsmedarbeider jobb gjennom vikarbyrå..i Oslo Vet de kommer til å spørre hva jeg tenker om timeprisen.. sist jeg var i jobb hadde jeg 160 kr timen innen regnskap men det var mange år siden..og når det alt var på topp.... Hva skal jeg legge meg på nå synes dere? 0 Siter
Gjest Du skal ikke være fattig vettu Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Helt klart på 210 kr!!! 0 Siter
Gjest ny jobb kanskje Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Helt klart på 210 kr!!! Åj.. så mye? Har det gått opp såpass altså... 0 Siter
Gjest Nope - ikke i dag.... Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Jeg har 240,-. Men jeg har ganske mye ansvar. Inkl. konsernregnskap, konsulent for 15 datterselskap om de trenger hjelp, lønninger osv. Og jeg har jobbet her i maaaaange år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.