Gjest jente som trenger råd. Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 hei. jeg trenger hjelp av dere kloke her inne.. har en voldsom kløe under armene og lurer på om noen har noen råd? har også samme type kløe mellom beina.. ikke midt mellom beina om dere skjønner men der hvor beinet slutter, ved hårfestet er jente.. trenger sårt noen gode råd her på hva dette kan være og hva som kan hjelpe.. er ikke soppinfeksjon jeg har for har tatt kur mot det.. tenker det kanskje kan være noe allergi.!? noen som vet om det finnes noe jeg kan smøre med som hjelper.? 0 Siter
brilleslangen Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 tenkte på om du har barbert jeg,? Hvis så er tilfelle kan det være at hårene irriterer når de vokser ut igjen, forde virker alltid litt stive i begynnelsen fordi de er korte. Evt kanskje det er blitt irritasjon i hårrøtterne på noe vis. kan også være reaksjon på parfyme feks deodorant eller i skyllemiddel.. Du kan jo prøve noen dager med kløestillende salve, evt allergimedisin for å se om det hjelper på kløen, evt skifte deodorant/bytte skyllemiddel til en mildere type? 0 Siter
Speak Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Det finnes en salve som stiller kløe, og som t.o.m. kan brukes inni munnen. Men jeg husker selvsagt ikke hva den heter... Den var dyr. Mener at den koster i overkant av 200,-. Jeg fikk den da jeg hadde et digert munnsår som gjorde veldig vondt. Smerten gav seg umiddelbart:-) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Bytt barberhøvel/skumm/hårfjerningskrem eller hva du bruker 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.