Gå til innhold

Store bokstaver....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg? Plutselig er alt så stort på skjermen. Har jeg vært nær en tast mon tro?

Skrevet

Trykk Ctrl og - tasten samtidig.

Oi, jeg også måtte jo prøve da vettu, visste ikke om dette. Prøvde to ganger og nå ble det sååååå smått. Hvordan opphever jeg dette igjen?

Skrevet

Oi, jeg også måtte jo prøve da vettu, visste ikke om dette. Prøvde to ganger og nå ble det sååååå smått. Hvordan opphever jeg dette igjen?

Ctrl og + samtidig, kanskje?

Skrevet

JA! Det stemte jo så klart. Ikke veldig kjapp i hue i dag jeg da. Flaks at jeg greide å lese svaret ditt faktisk, så liten var skrifta. :P

Skrevet

JA! Det stemte jo så klart. Ikke veldig kjapp i hue i dag jeg da. Flaks at jeg greide å lese svaret ditt faktisk, så liten var skrifta. :P

Skrevet

Yes :-). Har lært dette nå jeg. Stolt som bare rak....:-)

Gjest høstløv
Skrevet

Ctrl og + samtidig.

Skrevet

Ctrl og + samtidig.

Takk, bruker ikke akkurat hue i dag. :P

Skrevet

Det har jeg prøvd nå, men alle bokstaver allikevel like store. Trykke Ctrl og hvilken som helst tast samtidig, det du mener? Når alt er så stort så må jeg jo scrolle (er vel det det heter) hele tida.... og ubehagelig at alt er så stort synes jeg. Takk for innspill:-)

Skrevet

Det har jeg prøvd nå, men alle bokstaver allikevel like store. Trykke Ctrl og hvilken som helst tast samtidig, det du mener? Når alt er så stort så må jeg jo scrolle (er vel det det heter) hele tida.... og ubehagelig at alt er så stort synes jeg. Takk for innspill:-)

Ctrl og - tasten, altså den til venstre for den høyre shift-tasten, gjør skriften mindre, ctrl og + gir større skrift.

Skrevet

Hei igjen:-), nå fikk jeg det til. Har ikke lest svaret ditt nøye nok, trykka ikke på - tasten, men da jeg gjorde det fikk jeg det til, tusen, tusen takk.

Enda er bildet større enn skjermen, vært sånn lenge, kanskje du har greie på dette også.....?

Skrevet

Hei igjen:-), nå fikk jeg det til. Har ikke lest svaret ditt nøye nok, trykka ikke på - tasten, men da jeg gjorde det fikk jeg det til, tusen, tusen takk.

Enda er bildet større enn skjermen, vært sånn lenge, kanskje du har greie på dette også.....?

Prøv å trykke på F11

Skrevet

Bildet er større enn skjermen, jeg pleier å scrolle til slik at jeg har bare de to kolonnene med lista over nye innlegg + innleggene på skjermen. Riktignok svipper den tilbake om jeg svarer på et innlegg, men da bare scroller jeg igjen.

Gjest høstløv
Skrevet

Trykk på Ctrl og - tasten samtidig, en gang til, eller flere ganger inntil bildet er slik du liker å ha det.

Skal du ha større bilde trykker du på Ctrl og + tasten samtidig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...