Hønemoren Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Kan noen hjelpe meg? Plutselig er alt så stort på skjermen. Har jeg vært nær en tast mon tro? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Trykk Ctrl og - tasten samtidig. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Trykk Ctrl og - tasten samtidig. Oi, jeg også måtte jo prøve da vettu, visste ikke om dette. Prøvde to ganger og nå ble det sååååå smått. Hvordan opphever jeg dette igjen? 0 Siter
laban Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Oi, jeg også måtte jo prøve da vettu, visste ikke om dette. Prøvde to ganger og nå ble det sååååå smått. Hvordan opphever jeg dette igjen? Ctrl og + samtidig, kanskje? 0 Siter
Mandolaika Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Ctrl og + samtidig, kanskje? JA! Det stemte jo så klart. Ikke veldig kjapp i hue i dag jeg da. Flaks at jeg greide å lese svaret ditt faktisk, så liten var skrifta. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Ctrl og + samtidig, kanskje? JA! Det stemte jo så klart. Ikke veldig kjapp i hue i dag jeg da. Flaks at jeg greide å lese svaret ditt faktisk, så liten var skrifta. 0 Siter
Gjest smoothy Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Ctrl og + samtidig, kanskje? Yes :-). Har lært dette nå jeg. Stolt som bare rak....:-) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Oi, jeg også måtte jo prøve da vettu, visste ikke om dette. Prøvde to ganger og nå ble det sååååå smått. Hvordan opphever jeg dette igjen? Ctrl og + samtidig. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Ctrl og + samtidig. Takk, bruker ikke akkurat hue i dag. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 2. september 2009 Forfatter Skrevet 2. september 2009 Trykk Ctrl og - tasten samtidig. Det har jeg prøvd nå, men alle bokstaver allikevel like store. Trykke Ctrl og hvilken som helst tast samtidig, det du mener? Når alt er så stort så må jeg jo scrolle (er vel det det heter) hele tida.... og ubehagelig at alt er så stort synes jeg. Takk for innspill:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Det har jeg prøvd nå, men alle bokstaver allikevel like store. Trykke Ctrl og hvilken som helst tast samtidig, det du mener? Når alt er så stort så må jeg jo scrolle (er vel det det heter) hele tida.... og ubehagelig at alt er så stort synes jeg. Takk for innspill:-) Ctrl og - tasten, altså den til venstre for den høyre shift-tasten, gjør skriften mindre, ctrl og + gir større skrift. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 2. september 2009 Forfatter Skrevet 2. september 2009 Trykk Ctrl og - tasten samtidig. Hei igjen:-), nå fikk jeg det til. Har ikke lest svaret ditt nøye nok, trykka ikke på - tasten, men da jeg gjorde det fikk jeg det til, tusen, tusen takk. Enda er bildet større enn skjermen, vært sånn lenge, kanskje du har greie på dette også.....? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Hei igjen:-), nå fikk jeg det til. Har ikke lest svaret ditt nøye nok, trykka ikke på - tasten, men da jeg gjorde det fikk jeg det til, tusen, tusen takk. Enda er bildet større enn skjermen, vært sånn lenge, kanskje du har greie på dette også.....? Prøv å trykke på F11 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Hei igjen:-), nå fikk jeg det til. Har ikke lest svaret ditt nøye nok, trykka ikke på - tasten, men da jeg gjorde det fikk jeg det til, tusen, tusen takk. Enda er bildet større enn skjermen, vært sånn lenge, kanskje du har greie på dette også.....? Bildet er større enn skjermen, jeg pleier å scrolle til slik at jeg har bare de to kolonnene med lista over nye innlegg + innleggene på skjermen. Riktignok svipper den tilbake om jeg svarer på et innlegg, men da bare scroller jeg igjen. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Hei igjen:-), nå fikk jeg det til. Har ikke lest svaret ditt nøye nok, trykka ikke på - tasten, men da jeg gjorde det fikk jeg det til, tusen, tusen takk. Enda er bildet større enn skjermen, vært sånn lenge, kanskje du har greie på dette også.....? Trykk på Ctrl og - tasten samtidig, en gang til, eller flere ganger inntil bildet er slik du liker å ha det. Skal du ha større bilde trykker du på Ctrl og + tasten samtidig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.