Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sånn og slik
Skrevet

''Har du googlet deg selv?''

Ja.

''Hvorfor? Ev. hvorfor ikke?''

Nysgjerrighet. Dessuten vil jeg vite hva andr som googler meg får se. Jeg vet bl.a. at potensille arbeidsgivre gjør og har gjort det, og da synes jeg det er greit å vite hva de har sett.

''Hva synes du om det bildet googlingen gir av deg?''

Hovedsaklig helt greit. Det er mest jobbrelatert og studirelatert nå. Noen sånne over ti år gamle linker til postinger på n.a.f. og slikt jeg imidlertid godt kunne vært foruten, men de kommer nå ganske langt bak, og jeg vet ikk om folk gidder å lese dem uansett. Håper i grunn ikke det.

Gjest sånn og slik
Skrevet

Jeg trenger ikke google meg selv, for jeg har hjemmeside og vet jeg kan googles. Det rare er å google og finne alle de gamle innleggene mine fra newstida, men nå er det så lenge sida jeg har prøvd å google meg at de kanskje er vekk fra søkemotoren. :-)

Neida, de er nok der fortsatt mang av dem. Mine er i alle fall det...

Skrevet

Jeg har søkt på meg selv i alle år. For tiden får jeg ca 15 treff. Mesteparten gjelder meg. I et tilfelle står fødselsår, i et annet min alder (den jeg hadde for 2 år siden). Jeg liker det ikke noe særlig.

Et par av treffene må gjelde min navnesøster på Østlandet og min lille nesten navnesøster.

Jeg har også googlet andre. Merkelig nok får jeg ingen treff på noen av mine venner. Andre mer småkjendiser har også få treff. Lurer på hvordan de klarer det?

Skrevet

Kommer det virkelig opp på Google, ting en har på Facebook? Ikke hvis man har privatisert (gjort tilgjengelige kun for venner) informasjonen på Facebook vel?

Skrevet

Nope, men om noen dager får dere en vurdering av We Vibe. Den bestillte jeg i går etter å ha lest testen du refererte til på sexforumet.

Siden de aller fleste damene jeg har vært borti trenger litt ekstra stimulans for å komme når man har sex, så virket den som en veldig god ide.

Gud har gjort en liten feilplassering av klitten om du spør meg.

*hehe* Du får gjøre deg flid med både Sheila og bruksanvisningen på nyanskaffenlsen ;-)

''Gud har gjort en liten feilplassering av klitten om du spør meg.''

*LOL*

Gjest best wishes
Skrevet

Jeg gogler meg selv med jevne mellomrom. Ikke minst fordi jeg har hørt at enkelte sjefer googler sine ansatte, og da vil jeg vite hva om finnes om meg på nettet.

Men jeg synes det er merkelig at jeg ikke får noen ting opp på noen andre jeg googler,selv om jeg skulle tro de levde mer spennende liv enn meg. Hva er grunnen til det?

Skrevet

Det er lenge siden sist jeg gjorde det. Nå fik jeg over 5000 treff. Dæken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...