Gå til innhold

Avlyse bursdag?

Gjest Dette passet dårlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal det være bursdagsfest her i huset, med en hel haug 8-9 åringer, jeg har ordnet det meste og alt er under kontroll!

Men i dag våknet bursdagsbarnet opp til 39 i feber og måtte selvfølgelig være hjemme fra skolen.

Så må jeg avlyse bursdagen nå da?

Dette er kjempekjipt, både for meg, han og alle ungene, men sånne ting skjer jo.

Er han litt uggen kan vi vel alltids holde bursdag allikevel, det varer bare i to timer, men så er det den svineinfluensan som alle er så hysteriske for da, er vel ikke anbefalt å samle 20-30 unger da kanskje.

Jeg vet helt ærlig ikke navnet på alle foreldrene, langt ifra, så det er ikke bare å sende en sms om at dagen er flyttet, mange av foreldrene er skilte, mange på nordsjøen, og noe sier meg at det uansett vil dukke opp noen på det fastsatte tidspunktet.

Hadde dere kjørt de to timene som planlagt, eller gjort det du kunne for å få opplyst alle om at dagen er flyttet?

For alt jeg vet kan jo bursdagsbarnet være frisk til i morgen da, men det hadde vært veldig kjekt å vite dette nå, hm.

Skrevet

Har barnet 39 i feber i dag, ville jeg ikke satset på bursdagsfeiring i morgen. Feber er tegn på en infeksjon og barnet kan også smitte de andre.

Skrevet

Kontakt lærer og få tak i tlf. liste. Avlys om barnet er sykt. Ikke artig å ha bursdag om man er syk.

Skrevet

Har barnet 39 i feber i dag, ville jeg ikke satset på bursdagsfeiring i morgen. Feber er tegn på en infeksjon og barnet kan også smitte de andre.

Er akkurat det med å smitte andre jeg tenkte på jeg også, æsj altså, andre gangen vi må avlyse nå, men sist fikk vi heldigvis ikke rukket å få sendt ut innbydelsene da..

Skrevet

Synes du skal prøve å få avlyst.

Sannsynligvis er det mest fornuftig, selv om jeg synes det er dritkjipt når jeg endelig har klart å orge dette, usjameg!

Skrevet

Kontakt lærer og få tak i tlf. liste. Avlys om barnet er sykt. Ikke artig å ha bursdag om man er syk.

Læreren kan kanskej være til hjelp ja, men håper litt på et under her da, men feber i dag betyr vel hjemme i morgen uansett kasnkje!

Skrevet

Å nei, så kjipt....

Men jeg ville nok avlyst... Jeg vet hvertfall at jeg ikke hadde blitt veldig fornøyd om en av mine unger ble bedt til en smitttebombe. ;P

Skrevet

Å nei, så kjipt....

Men jeg ville nok avlyst... Jeg vet hvertfall at jeg ikke hadde blitt veldig fornøyd om en av mine unger ble bedt til en smitttebombe. ;P

Går mot avlysning ja, for nå har også mor fått feber og er slapp!

Føler egentlig at folk holder litt avstand uansett, siden det ikke er så lenge siden vi kom hjem fra Spania, så kanskje er det ingen som hadde kommet uansett, vi får prøve igjen neste uke tenker jeg : )

Skrevet

Læreren kan kanskej være til hjelp ja, men håper litt på et under her da, men feber i dag betyr vel hjemme i morgen uansett kasnkje!

Hvordan går det med dere? Blir det bursdag? Skikkelig dårlig timing altså:-/

Skrevet

Hvordan går det med dere? Blir det bursdag? Skikkelig dårlig timing altså:-/

Det gikk som det måtte gå, har avlyst bursdagen, trist men samtidig er poden så dårlig som han ikke har vært på iallefall 6 år, så han er ikke i form til det uansett.

Over 40 i feber står ikke i stil med 17 viltre kompiser på besøk..

Skrevet

Det gikk som det måtte gå, har avlyst bursdagen, trist men samtidig er poden så dårlig som han ikke har vært på iallefall 6 år, så han er ikke i form til det uansett.

Over 40 i feber står ikke i stil med 17 viltre kompiser på besøk..

Ja, da er det jo mye bedr å utsette dette.

Dere får kose dere med bursdag når han blir frisk igjen:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...