Rith Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Dette har sikkert vært diskutert her inne før, men jeg mener jeg leste et sted at den også ble kalt for grisesnuen fordi den hos noen har gitt veldig milde symptomer? Noen som har hørt det samme? Syns dette er veldig vanskelig jeg, å vite om man bare er forkjøla eller ikke. Er nemlig forkjølet, har skikkelige kuldegysninger og hetetokter og har hatt det i 3 dager nå, men har ikke kroppsverk og feber. Regner med det bare er forkjølelse så jeg har ikke satt meg i noen karantene, nå har noen jeg har omgåes med fått symptomer på influensaen, kroppsverk og hodepine. 0 Siter
nick Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 nick jr slo til med høy feber i natt. Han sparka av seg dyna og sov videre. Det gjorde jeg også. Sov videre, altså. I dag var han varm nok til å bli hjemme, men nå er han OK. Faen vet. 0 Siter
Gjest Testing er bra Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 nick jr slo til med høy feber i natt. Han sparka av seg dyna og sov videre. Det gjorde jeg også. Sov videre, altså. I dag var han varm nok til å bli hjemme, men nå er han OK. Faen vet. Er ingen ekspert, men har en følelse av at det er mange "falske"svineinfluensaer for tiden og mye forkjølelse. Men veldig vanskelig og rotete det her når de har sluttet og teste. 0 Siter
Rith Skrevet 2. september 2009 Forfatter Skrevet 2. september 2009 Er ingen ekspert, men har en følelse av at det er mange "falske"svineinfluensaer for tiden og mye forkjølelse. Men veldig vanskelig og rotete det her når de har sluttet og teste. Ja enn får bare håpe enn gjør det rette selv og ikke smitter noen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.