avidi Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Noen som kan forklare meg følgende? Jeg har en ASUS bærbar pc, 6 mnd gammel. Plutselig har muspelata(pekeenheten) slutt å virke. Jeg avinnstallerte synaptics og innstalerte den på nytt ved hjelp av system dvd som fulgte med maskinen. Når jeg går inn på museegenskaper og enhetsinnstillinger står det at syntaptics er akivert og at alle enheter virker som de skal. Men jeg får fortsatt ikke aktivert museplata og må bruk ekstern mus. Kan det være museplata somer ødelagt eller er det andre innstillinger jeg må gjøre? 0 Siter
Gjest eg undras Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Det er ikke noe så enkelt som en knapp ved selve pekeenheten da, som du på trykke på? 0 Siter
Mrs D Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Du er sikker på at du ikke har deaktivert pekeplata? På noen maskiner er det en knapp ved siden av pekeplata, eller den kan deaktiveres med Fn+F7-tastene (i alle fall på de Acer-maskinene jeg har hatt). 0 Siter
avidi Skrevet 2. september 2009 Forfatter Skrevet 2. september 2009 Du er sikker på at du ikke har deaktivert pekeplata? På noen maskiner er det en knapp ved siden av pekeplata, eller den kan deaktiveres med Fn+F7-tastene (i alle fall på de Acer-maskinene jeg har hatt). Nei. så vidt jeg kan skjønne er den ikke deaktivert. Har prøvd Fn+F7 uten at det hjalp. 0 Siter
avidi Skrevet 2. september 2009 Forfatter Skrevet 2. september 2009 Det er ikke noe så enkelt som en knapp ved selve pekeenheten da, som du på trykke på? Nei, tror ikke det. Det er ikke liv i pekeenheten overhodet selv om alle enhetsinnstillinger sier at alt virker som det skal. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.