Gå til innhold

Mann vil amme barnet sitt.

Mandolaika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna

Liker heller ikke tanken.

Er litt gammeldags sånn- foretrekker Mann med stor M. Kvinner og menn er ulike, og man behøver ikke forsøke hviske ut forskjeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg la merke til var dette:

''Stimulerer brystene får å få melk''

Men jeg synes hele saken var ekkel.. Ikke naturlig i det hele tatt nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffame... Ikke noe jeg ønsker å se. Men dersom det hadde seg slik at moren falt fra under fødsel eller ikke kunne amme av andre årsaker, da kunne jeg hatt en viss forståelse for det. Men la det foregå bak lukkede dører.... *grøss*

Hvordan er det i verden om 100år tro? Tør ikke tenke på det engang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer dessverre ikke hoste opp toleranse nok til å mene at dette er greit.

Naturen har jo allerede ordet dette så fint, tenker jeg. Hva er vitsen, liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er litt ekkelt. Og han vil jo få ordentlige bryster etterpå, spørs hvor kult han synes det er etterhvert!

Men de brystene han evt. får går vel bort igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men de brystene han evt. får går vel bort igjen?

''Men de brystene han evt. får går vel bort igjen?''

Huden strekker seg vel og den går ikke tilbake etterpå??? Så det spørs om han ender opp med to "vrengte bukselommer" etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om menn begynner å amme vil ikke bare betalte ammepauser bli en selvfølgelighet. Man kommer til å få betaling og ekstra pensjonspoeng for amming som gjøres i permisjonstiden også.

;-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Om menn begynner å amme vil ikke bare betalte ammepauser bli en selvfølgelighet. Man kommer til å få betaling og ekstra pensjonspoeng for amming som gjøres i permisjonstiden også.

;-)

mvh

Du har et poeng der ja:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...