Mandolaika Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=578313 Ja, jeg synes det er ekkelt jeg. Kan ikke helt forklare hvorfor, men det er jo ikke slik det skal være fra naturens side. Jeg visste ikke at menn hadde melkekjertler da. Hva synes du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Liker heller ikke tanken. Er litt gammeldags sånn- foretrekker Mann med stor M. Kvinner og menn er ulike, og man behøver ikke forsøke hviske ut forskjeller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aggathe Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Æsj, ser for meg en mann legge en nyfødt liten baby til sitt hårete bryst, gir ikke samme virkningen som et bilde av en ammende mor akkurat! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Det første jeg la merke til var dette: ''Stimulerer brystene får å få melk'' Men jeg synes hele saken var ekkel.. Ikke naturlig i det hele tatt nei.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Huffame... Ikke noe jeg ønsker å se. Men dersom det hadde seg slik at moren falt fra under fødsel eller ikke kunne amme av andre årsaker, da kunne jeg hatt en viss forståelse for det. Men la det foregå bak lukkede dører.... *grøss* Hvordan er det i verden om 100år tro? Tør ikke tenke på det engang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corn flakes Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hva jeg synes? Kvalmt!!! Rett og slett... *urk* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg klarer dessverre ikke hoste opp toleranse nok til å mene at dette er greit. Naturen har jo allerede ordet dette så fint, tenker jeg. Hva er vitsen, liksom? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Frastøtende og ekkelt. Unormalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Frastøtende og ekkelt. Unormalt. Enig. Menn får heller bidra på andre plan. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Enig. Menn får heller bidra på andre plan. Ja, det får da være måte på! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg synes også det er litt ekkelt. Og han vil jo få ordentlige bryster etterpå, spørs hvor kult han synes det er etterhvert! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J.R.-07 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Unaturlig og ekkelt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg synes også det er litt ekkelt. Og han vil jo få ordentlige bryster etterpå, spørs hvor kult han synes det er etterhvert! Men de brystene han evt. får går vel bort igjen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Men de brystene han evt. får går vel bort igjen? ''Men de brystene han evt. får går vel bort igjen?'' Huden strekker seg vel og den går ikke tilbake etterpå??? Så det spørs om han ender opp med to "vrengte bukselommer" etterpå... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnymymommy Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hadde vært deilig om mannen min kunne amma da vesla var baby. Fikk det ikke helt til selv. :/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Om menn begynner å amme vil ikke bare betalte ammepauser bli en selvfølgelighet. Man kommer til å få betaling og ekstra pensjonspoeng for amming som gjøres i permisjonstiden også. ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Mann? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Mann? Kanskje han ikke er en ordentlig mann allikevel. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Huff nei, dette blir for unaturlig for min del. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Om menn begynner å amme vil ikke bare betalte ammepauser bli en selvfølgelighet. Man kommer til å få betaling og ekstra pensjonspoeng for amming som gjøres i permisjonstiden også. ;-) mvh Du har et poeng der ja:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.