Gå til innhold

Gavekort og holdbarhet

Anbefalte innlegg

Skrevet

F.eks. gavekort på aromaterapi... er det noe regler på hvor lang gyldighetstid dette skal ha?

Fikk et gavekort ifjor jeg tenkte å bruke nå.. men så står det gydlig i 3 mnd... er ikke det fryktelig kort... falt meg ikke inn at det var noe annet enn 1 år på sånt :(:(

Skrevet

Vanlig med alt fra 3 mnd til 12 mnd. Men jeg syns 3 mnd er veldig kort tid da.

Skrevet

Vanlig med alt fra 3 mnd til 12 mnd. Men jeg syns 3 mnd er veldig kort tid da.

Jeg fikk et gavekort i vår som det stod 6 mnd på. Har også fått noen der det ikke står noen frist. Finner jeg igjen et gammelt, skal jeg forsøke å bruke det nå...

Skrevet

Du får helt sikkert lov å bruke det nå om du spør, du burde absolutt spørre. Det finnes gavekort som har 3 års gyldighetstid også, men det vanligste er 1 år tror jeg. 3 måneder er da latterlig lite.

Skrevet

Regelen er tre år dersom ikke noe annet er avtalt/oppgitt. Siden det står tre måneder på det du har, så er det tre måneder som gjelder.

Skrevet

Står det 3 måneder så er det 3 måneder - kan da vel ikke være noe mer å lure på det?

Skrevet

Regelen er at den som utsteder gavekortet selv bestemmer hvor lenge det skal være gyldig. Det er nok for sent å bruke det gavekortet, dessverre.

Gjest men gjør det på en fin måte da :)
Skrevet

Kommunikasjon er nøkkelen her :) Kan godt hende at selv om det står 3 mndr, så vil de være villige til å gi deg behandling selv om det er lenge etter den regelen. Har selv jobbet i butikk som offisielet opererte med ett år. Men folk fikk da brukt sine gavekort bådet to og tre år etterpå :) Det verste som kan skje er at du får et nei.

bare å spørre! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...