Gjest I eller nær Oslo Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Eller en jurist i alle fall. Vet ikke om jeg trenger advokat, jeg vil først og fremst ha råd, av en som har god peil. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Du har jo alltids Thomas Myran her på forumet, da :-) 0 Siter
Gjest I eller nær Oslo Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1251919863' post='4204463] Du har jo alltids Thomas Myran her på forumet, da :-) Er han advokat? Er det han som svarer på Trygderett-spørsmål her på forum? Jeg har ikke lyst til å legge ut hele saken min på forum, så det må være en jeg kan kontakte direkte. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Er han advokat? Er det han som svarer på Trygderett-spørsmål her på forum? Jeg har ikke lyst til å legge ut hele saken min på forum, så det må være en jeg kan kontakte direkte. Hvis du kunne tenke deg å ta det på telefon eller pr. mail så kan du jo sjekke ut http://www.eksperthjelp.no 0 Siter
Rith Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Istad-Sandvold Advokatfirma, holder til i Oslo og er kjempedyktig på trygderett! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.