Gå til innhold

Lærerskolen=barns største fiende....?

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er mange tiltak mot mobbing i skolene. Mange.

Men så lenge noen mobbes, er det ikke bra nok. 0-visjon er det eneste rette.

At skolene satser på pedagogikk også, skulle da bare mangle?

Jeg mener at skolene satser for mye på pedagogikk!

Noen ganger ender det opp med lærere som snakker omtrent babyspråk til de yngste elevene, og det styrker vel ikke akkurat den enkeltes selvtillit?

Har selv hatt tre barn gjennom det systemet, og de sier alle at videregående er som å komme til himmelen, og at de endelig blir sett på som selvstendige individer.....

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

19

• sant å si

6

• mariaflyfly

4

• org

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Helt enig;)

Og det finnes mange flotte lærere, og jeg vil ikke bytte dem ut med faglærere, men kanskje det er på tide å tenke litt fag også....

Har sett lærere som ser på elevene sine som underutviklet individer, de snakker nesten "babyspråk/tone" til dem, og det gjør meg eitrende sint!

Sevlvfølgelig er det viktig st fagene skal formidles, men for at barna skal kunne ta til seg læring må det være et godt læringsmiljø, og det kommer ikke alltid av seg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...