Kelia Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Søskenbarnet til min mann skal konfirmeres snart, og vi er bedt hele familien (oss og barna), men kun min mann som kommer til å være i selskapet. Vi vil gi penger, og tenkte på kr. 500,-. Er det for lite?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Vi har gitt 500,- + en Victorinox lommekniv til 2-300,-. Vi har ikke mange barn å gi til, og grei økonomi. Så jeg synes dere skal se litt på dette også. Det må jo bli likt til de kommende barna også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det er helt klart nok til et søskenbarn. Er det snakk om nevø kan man godt gi noe mer, om man har råd. Viktig som andre sier her at det blir et likhetsprinsipp om det er flere kommende konfirmanter blant søskenbarna:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ja, det er mer enn nok! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.