Gå til innhold

Hvordan komme seg til gardermoen om natta?

Anbefalte innlegg

Gjest gammal traver på DOL
Skrevet

Skal ut og reise på lørdag og skal være på gardermoen kl 04. Jeg leter på trafikanten men finner ikke noen buss eller tog som går så sent fra sentrum i Oslo. Vet dere om noe?

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Tog fra Oslo S kl 00:21. Er fremme kl 01:00. Ta med bok :-)

Skrevet

Taxi..

Hvor dyrt blir det da mon tro?

Skrevet

Ja, det er vel løsningen om jeg ikke kommer dit senere:)

Gjest sophus lauring
Skrevet

Hvor dyrt blir det da mon tro?

Du må nok regne med en 700-800 kronasjer.

Skrevet

Øy!

Hvorfor henger du på mitt nick på svarene dine når jeg ikke har vært delaktig i tråden?

La merke til det her en annen dag også...

Hehe, da var det en feil, og nå var jeg sikker på at det var du og dine som skulle til Mallorca.

Skrevet

Øy!

Hvorfor henger du på mitt nick på svarene dine når jeg ikke har vært delaktig i tråden?

La merke til det her en annen dag også...

Ja, han forvekslet meg med deg. Uvisst av hvilken grunn. Tråden handlet om læreres skrivefeil...?

Håper dere slipper å reise midt på natten.

Skrevet

Hehe, da var det en feil, og nå var jeg sikker på at det var du og dine som skulle til Mallorca.

Vi reiser fra Kristiansand :-)

Skrevet

Hvis du må ta drosje må du huske å bestille Airport taxi, da sparer du noen hundrelapper.

Gjest gammel traver på forumet
Skrevet

er det noen steder jeg kan sove der? Noen lange benker etc?

Gjest trist jente
Skrevet

er det noen steder jeg kan sove der? Noen lange benker etc?

ja, er benker der ja :) men pass på håndbagasjen hvis du tar deg en lur, og avtal pris med airport drosjen i forkant dersom du lander på å ta drosje. ønsker deg en god tur!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...