Gjest julise Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Har noen peiling hvor jeg kan få kjøpt jeans med strikk i beina? Baggy bukse.. Jeg har funnet en hos sportmann, men utsolgt i min str.. Jeg må ha ihvertfall str 46.. Noen som vet?.. Har sjekka cubus, kappahl, men ingen fører i str 46 eller oppover. Syns det er vanskelig å finne ok jeans i litt "stor" str.. Synd.. 0 Siter
Gjest sjekk voksne butikker Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Pm og andre voksne butikker har bukser i store størrelser. Og de har perlepynt osv. på seg så de er ikke kjerringbukser hvis du tror det. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Pm og andre voksne butikker har bukser i store størrelser. Og de har perlepynt osv. på seg så de er ikke kjerringbukser hvis du tror det. ''Og de har perlepynt osv. på seg så de er ikke kjerringbukser hvis du tror det.'' Synes det høres litt kjerringaktig ut med perler på jeansene, jeg da ;P 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 ''Og de har perlepynt osv. på seg så de er ikke kjerringbukser hvis du tror det.'' Synes det høres litt kjerringaktig ut med perler på jeansene, jeg da ;P Gud hjelpes.. enig. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 ''Og de har perlepynt osv. på seg så de er ikke kjerringbukser hvis du tror det.'' Synes det høres litt kjerringaktig ut med perler på jeansene, jeg da ;P Helt enig - perlepynt forbinder jeg slett ikke med ungdommelig, snarere med såkalte "voksne butikker". 0 Siter
Spirello Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Pm og andre voksne butikker har bukser i store størrelser. Og de har perlepynt osv. på seg så de er ikke kjerringbukser hvis du tror det. Perlepynt? Hehe.. Mer kjerring får det vel ikke blitt? Hadde ALDRI tredd på meg en jeans med perlepynt. Men smaken er som baken PM er kjerring-butikk.. Mormor på 84 handler der. 0 Siter
Gjest sjekk voksne butikker Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Perlepynt? Hehe.. Mer kjerring får det vel ikke blitt? Hadde ALDRI tredd på meg en jeans med perlepynt. Men smaken er som baken PM er kjerring-butikk.. Mormor på 84 handler der. Problemet her er vel at trådstarter ikke finner store nok jeans bukser. ? Da må man hoppe over en del av tenåringsbutikkene som er mer beregnet på syltynne og slanke jenter. Jeg liker selv litt stasj på buksene mine, så da ser du ned på både min store kroppslige fasong og at det er perler på buksene mine? Hadde du turd å si det til meg in live? Jeg er 25 år. 0 Siter
Gjest sjekk voksne butikker Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Helt enig - perlepynt forbinder jeg slett ikke med ungdommelig, snarere med såkalte "voksne butikker". Hva gjør jeg da når min kroppsfasong tilsier at jeg ikke kan gå i tenåringsbutikker osv. for der er buksestørrelsene for små. Synes du jeg er kjerring når jeg har perler på buksene mine? Jeg liker stasj. Og jeg er kun 25 år. 0 Siter
Gjest det er nå engang slik Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 ''Og de har perlepynt osv. på seg så de er ikke kjerringbukser hvis du tror det.'' Synes det høres litt kjerringaktig ut med perler på jeansene, jeg da ;P Tja, jeg hadde en VoE bukse, hvor VoE var sydd med perler bakpå lommene. VoE har vel aldri vært et kjerringmerke såvidt jeg vet? 0 Siter
Gjest sjekk voksne butikker Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Gud hjelpes.. enig. Kanskje du heller skulle komme med et konstruktivt forslag til trådstarter enn å være så enig med alle som synes perler og stasj er for kjerringer. Det er ikke så lett å finne butikker for oss store mennesker. Selv liker jeg perler og føler at jeg finner bukser som jeg ser bra ut i selvom jeg er stor rundt baken. Jeg er 25 år og ingen kjerring i utgangspunktet eller? 0 Siter
Gjest det er nå engang slik Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Pm og andre voksne butikker har bukser i store størrelser. Og de har perlepynt osv. på seg så de er ikke kjerringbukser hvis du tror det. Nå måtte jeg google Pm ettersom jeg aldri har hørt om det før, og hu var da definitivt ikke kjerring hu på bildene på nettsiden i alle fall 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Perlepynt? Hehe.. Mer kjerring får det vel ikke blitt? Hadde ALDRI tredd på meg en jeans med perlepynt. Men smaken er som baken PM er kjerring-butikk.. Mormor på 84 handler der. ''PM er kjerring-butikk.. Mormor på 84 handler der'' Min eks-svigermor også. Mer kjerring kan det ikke bli. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Tja, jeg hadde en VoE bukse, hvor VoE var sydd med perler bakpå lommene. VoE har vel aldri vært et kjerringmerke såvidt jeg vet? Hva er en VoE-bukse? 0 Siter
Gjest det er nå engang slik Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Tja, jeg hadde en VoE bukse, hvor VoE var sydd med perler bakpå lommene. VoE har vel aldri vært et kjerringmerke såvidt jeg vet? Voice of Europe. Sikkert ikke normalt å forkorte det slik, men det er det som står på alle baklommen og knappene osv 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Kanskje du heller skulle komme med et konstruktivt forslag til trådstarter enn å være så enig med alle som synes perler og stasj er for kjerringer. Det er ikke så lett å finne butikker for oss store mennesker. Selv liker jeg perler og føler at jeg finner bukser som jeg ser bra ut i selvom jeg er stor rundt baken. Jeg er 25 år og ingen kjerring i utgangspunktet eller? Det handler lite om kroppsfasong, en syltynn ung jente på 25 kan utmerket se helt ekstremt kjerring ut. Perler på bukser ser ikke bra ut i mine øyne, det blir kjerring, men det er mitt synspunkt og hva folk vil gå i må de avgjøre selv. Det er vanskelig for mange normale kvinner å finne klær i dag, og da snakker jeg om helt vanlige damer og ikke fyrstikker, men det behøver ikke bety at man trenger å se ut som man er 50 når man faktisk kun er 25. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Problemet her er vel at trådstarter ikke finner store nok jeans bukser. ? Da må man hoppe over en del av tenåringsbutikkene som er mer beregnet på syltynne og slanke jenter. Jeg liker selv litt stasj på buksene mine, så da ser du ned på både min store kroppslige fasong og at det er perler på buksene mine? Hadde du turd å si det til meg in live? Jeg er 25 år. "Jeg liker selv litt stasj på buksene mine, så da ser du ned på både min store kroppslige fasong og at det er perler på buksene mine? Hadde du turd å si det til meg in live?" Ja selvsagt, jeg hadde sagt at det der synes jeg ikke var pent (spør du meg får du svar). Når det er sagt, synes du perler er fint så går du med perler, who cares. Det handler ikke om å se ned på men om å kle seg etter alder (og smak!). at det er vanskelig å finne bukser som passer har jeg null problemer med å forstå, det er vanskelig selv for "normale". 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Hva gjør jeg da når min kroppsfasong tilsier at jeg ikke kan gå i tenåringsbutikker osv. for der er buksestørrelsene for små. Synes du jeg er kjerring når jeg har perler på buksene mine? Jeg liker stasj. Og jeg er kun 25 år. Ja, jeg synes det er kjerringaktig med perlepynt på jeans, men om du liker det, så håper jeg virkelig du bare gir blanke i hva jeg synes - du kjenner meg jo ikke engang! For øvrig bruker jeg også store størrelser i bukser, men det er ikke perler på noen av dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.