Lillemus Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Jeg skulle akkurat til å åpne en mail jeg svært gjerne skulle lest og så klikker hele hotmail og jeg kommer ikke inn! Andre som har problemer nå?! Jeg MÅ lese denne mailen NÅ!!!! *Hyyyl* 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Jeg kommer inn med en gang. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. september 2009 Forfatter Skrevet 3. september 2009 Jeg kommer inn med en gang. Jeg får beskjed om at det er en nettverkstilkoblingsfeil som ikke har noe med min pc å gjøre. ( *Furter* 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. september 2009 Forfatter Skrevet 3. september 2009 Jeg kommer inn med en gang. Jeg kommer også inn, men får feilmelding når jeg prøver å åpne mail. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Jeg får beskjed om at det er en nettverkstilkoblingsfeil som ikke har noe med min pc å gjøre. ( *Furter* Jeg får åpnet mail også. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. september 2009 Forfatter Skrevet 3. september 2009 Ingen problemer her:-) Nå funker det her også. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.