morsan Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 ''Har du en politiker i magen? I tilfelle hvilken? Test deg selv i denne uhøytidelige quizen. '' Mitt resultat: Kristin Halvorsen (SV) Du er hardt arbeidende, munter og ivrig. Innimellom kan det virke som du har tatt for mye Møllers tran. Slik er din profil: Kristin Halvorsen (SV): 59 % | Lars Sponheim (V): 40 % | Jens Stoltenberg (Ap): 38 % | Liv Signe Navarsete (Sp): 27 % | Erna Solberg (H): 27 % | Dagfinn Høybråten (Krf): 26 % | Siv Jensen (Frp): 8 % | http://tjenester.aftenposten.no/testdegselv/test.do?method=retrieve¶meter=47 0 Siter
morsan Skrevet 3. september 2009 Forfatter Skrevet 3. september 2009 Jeg tok testen på nytt og krysset av annerledes på et par-tre spørsmål der jeg like gjerne kunne svart noe annet, og fikk samme topplassering, og fortsatt Høybråten og Jensen på bånn, men nå rykket Erna og Liv Signe litt oppover på lista på bekostning av Lars;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Slik ble mitt resultat. Lol.. Dagfinn Høybråten (Krf) Du er ordentlig, moralsk og rolig. Du gir deg ikke på prinsippene dine, men sier ikke nei takk til en flørt med meningsmotstandere. Dagfinn Høybråten (Krf): 51 % | Dagfinn Høybråten (Krf) Kristin Halvorsen (SV): 48 % | Kristin Halvorsen (SV) Erna Solberg (H): 41 % | Erna Solberg (H) Jens Stoltenberg (Ap): 34 % | Jens Stoltenberg (Ap) Lars Sponheim (V): 6 % | Lars Sponheim (V) Siv Jensen (Frp): 4 % | Siv Jensen (Frp) Liv Signe Navarsete (Sp): 2 % | Liv Signe Navarsete (Sp) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Mitt resultat ble: Erna Solberg (H) Du er seriøs, prinsippfast og forsiktig. Du kan virke kjedelig, men forsøker å fornye deg selv hele tiden. Slik er din profil: Erna Solberg (H): 56 % Siv Jensen (Frp): 52 % Liv Signe Navarsete (Sp): Kristin Halvorsen (SV): Dagfinn Høybråten (Krf): Jens Stoltenberg (Ap): Lars Sponheim (V): 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Mitt resultat ble: Erna Solberg (H) Du er seriøs, prinsippfast og forsiktig. Du kan virke kjedelig, men forsøker å fornye deg selv hele tiden. Slik er din profil: Erna Solberg (H): 56 % Siv Jensen (Frp): 52 % Liv Signe Navarsete (Sp): Kristin Halvorsen (SV): Dagfinn Høybråten (Krf): Jens Stoltenberg (Ap): Lars Sponheim (V): Tok testen en gang til, med to andre valg, da ble resultatet Kristin Halvorsen eller Siv Jensen. 0 Siter
Gjest julise Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Jeg ble Jens Stoltenberg. - Du er sjarmerende, ambisiøs og bestemt. Få folk vipper deg av pinnen, bortsett fra sterke representanter for det motsatte kjønn.. Jens: 48% Erna: 37% Liv Signe: 31% Kristin: 30% Siv: 24% Dagfinn: 22% Lars: 6% 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Slik er din profil: Kristin Halvorsen (SV): 59 % | Jens Stoltenberg (Ap): 52 % | Lars Sponheim (V): 36 % | Liv Signe Navarsete (Sp): 31 % | Dagfinn Høybråten (Krf): 20 % | Siv Jensen (Frp): 18 % | Erna Solberg (H): 16 % | ----- 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Slik er din profil: Kristin Halvorsen (SV): 59 % | Jens Stoltenberg (Ap): 52 % | Lars Sponheim (V): 36 % | Liv Signe Navarsete (Sp): 31 % | Dagfinn Høybråten (Krf): 20 % | Siv Jensen (Frp): 18 % | Erna Solberg (H): 16 % | ----- og fikk Jens på topp, Kristin hakk i hæl og Siv på bånn. Svarte annerledes, men svar som var omtrent like riktige for meg. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Jens Stoltenberg (Ap) Du er sjarmerende, ambisiøs og bestemt. Få folk vipper deg av pinnen, bortsett fra sterke representanter for det motsatte kjønn. Jens Stoltenberg (Ap): 46 % Siv Jensen (Frp): 44 % Liv Signe Navarsete (Sp): 29 % Kristin Halvorsen (SV): 28 % Erna Solberg (H): 22 % Lars Sponheim (V): 20 % Dagfinn Høybråten (Krf): 12 % 0 Siter
morsan Skrevet 3. september 2009 Forfatter Skrevet 3. september 2009 og fikk Jens på topp, Kristin hakk i hæl og Siv på bånn. Svarte annerledes, men svar som var omtrent like riktige for meg. ''Svarte annerledes, men svar som var omtrent like riktige for meg.'' Ja, det var det jeg gjorde i "runde 2" også;-) Det skjer ofte i slike type tester at man like gjerne kunne krysset av ditten som datten;-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 '' Jens Stoltenberg (Ap) Du er sjarmerende, ambisiøs og bestemt. Få folk vipper deg av pinnen, bortsett fra sterke representanter for det motsatte kjønn. '' Med Lars Sponheim og Kristin Halvorsen på hhv 2. og 3. plass. Jaja. 0 Siter
fresja Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Erna Solberg (H): 47 % | Erna Solberg (H) Kristin Halvorsen (SV): 36 % | Kristin Halvorsen (SV) Jens Stoltenberg (Ap): 36 % | Jens Stoltenberg (Ap) Dagfinn Høybråten (Krf): 28 % | Dagfinn Høybråten (Krf) Liv Signe Navarsete (Sp): 25 % | Liv Signe Navarsete (Sp) Lars Sponheim (V): 11 % | Lars Sponheim (V) Siv Jensen (Frp): 10 % | Siv Jensen (Frp) Har aldri hatt så mye til overs for Høyre. Enda bara at FrP ble sist. 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Kristin Halvorsen Du er hardt arbeidende, munter og ivrig. Innimellom kan det virke som du har tatt for mye Møllers tran. 0 Siter
Orio Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Dårlig test. Jeg skal liksom ligne 58% på Erna Solberg? 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Kristin Halvorsen (SV) 51% Med både Høybråten og Sponheim og Navarsete hakk i hæl, gitt.. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.