Gjest Regnvær Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Så et regnsett på Cubus til 279 kr. Fristende billig, men er det noe å ha? Det var ikke med i Foreldre og Barn-testen, så jeg veit ikke noe om det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppola Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det er ikke alt som er med i foreldre og barn testen og dessuten tror jeg det er svært ulike meninger om hva som er det beste, sikkert like mange meninger som det er foreldre. Jeg har kjøpt fra Cubus og synes det er helt greit, det er jo begrenset holdbarhet på regntøy uansett og plutselig er det et hull så jeg kjøper aldri veldig dyrt regntøy, heller flere sett! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regnvær Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det er ikke alt som er med i foreldre og barn testen og dessuten tror jeg det er svært ulike meninger om hva som er det beste, sikkert like mange meninger som det er foreldre. Jeg har kjøpt fra Cubus og synes det er helt greit, det er jo begrenset holdbarhet på regntøy uansett og plutselig er det et hull så jeg kjøper aldri veldig dyrt regntøy, heller flere sett! Det er jeg helt enig i. Hull blir det, om det er dyrt eller billig. Men sånn noenlunde kvalitet bør det jo være. Det står mellom Cubussettet og det som kom omtrent på topp i testen fra Kappahl. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Har ikke sett det aktuelle settet, men handler så billig som mulig sjøl. Har iallefall funnet at T&T fra SparKjøp er det beste regnsettet vi har hatt i hsu. 199,- pr del, lett vattert, ingen fukt. Herlig! Sa poden iallefall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det er jeg helt enig i. Hull blir det, om det er dyrt eller billig. Men sånn noenlunde kvalitet bør det jo være. Det står mellom Cubussettet og det som kom omtrent på topp i testen fra Kappahl. Hatt Kappahl før, det var bra i forhold til prisen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det er jeg helt enig i. Hull blir det, om det er dyrt eller billig. Men sånn noenlunde kvalitet bør det jo være. Det står mellom Cubussettet og det som kom omtrent på topp i testen fra Kappahl. Jeg tittet på KappAhl sitt i går og noe negativt ved det var ihvertfall at det var fastsydde strikker under beina... Mye enklere med knapp sånn at det er lett å skifte (jada, jeg skjønner at man kan sy i knapper selv istedenfor ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Sikkert helt greit. Jeg har vært fornøyd med Lindex sitt regntøy. Jeg syns generelt at det er bedre med flere billig-regntøy, det går i alle fall hull i de dyre også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Kjenner ikke til regntøyet fra Cubus, men hadde ett sett fra H&M da ungene var små, begge brukte det i et par barnehageår og selv etter det var det like helt. ) Jeg hadde kjøpt det om det så ok ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Snuppa har regntøy fra Cubus. Men det er uten glidelås i jakken, bare knapper. Ikke bra. I dag hadde de vær tute å lekt i barnehagen, det regnet mye. Snuppa var klissvåt. :0/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hva er så fristene "billig" med den prisen? Du får jo kjøpt HH til 3-400 kr settet. Jeg er ikke fornøyd med kleskjedenes regntøy. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Snuppa mi (snart 4) blir våt uansett hva hun har på seg av regntøy... Jeg aner ikke om hun bader i vanndammene eller om hun står på hodet i dem eller om hun heller vann ned på innsiden av klærne... Våt blir hun uansett Hun har regntøy som er passe i størrelsen og alltid strikk som "funker" under føttene... Nesten så det er fristende å droppe hele regntøyet, for hun må jo skifte når de kommer inn uansett Min erfaring er altså at det ikke spiller særlig rolle hvor regntøyet kommer fra... Har prøvd både Lindex, Reflex, Arctic, Stormberg, Sparkjøp og Navigare (eller noe lignende). Kunne sikkert ha funnet på å prøve Cubus også hvis strikkene under føttene kunne byttes ut 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regnvær Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg tittet på KappAhl sitt i går og noe negativt ved det var ihvertfall at det var fastsydde strikker under beina... Mye enklere med knapp sånn at det er lett å skifte (jada, jeg skjønner at man kan sy i knapper selv istedenfor ) Jeg pleier å sette i knapper når strikken blir utslitt. Det er noe tull med regntøy som ikke har knappe-strikkesystem Takk alle som svarte! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1251989881' post='4204917] Hva er så fristene "billig" med den prisen? Du får jo kjøpt HH til 3-400 kr settet. Jeg er ikke fornøyd med kleskjedenes regntøy. HH kom dårlig ut i test i fjor i hvert fall, tror det var Kappahl sitt som var best i test.. Så det er ikke alltid merkevarer som er best ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 HH kom dårlig ut i test i fjor i hvert fall, tror det var Kappahl sitt som var best i test.. Så det er ikke alltid merkevarer som er best ) HH har _mange_ forskjellige varianter, og alle er ikke med i de testene. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.