Gjest forenlig med barn? Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg har lyst til å komme meg ut på noe sosialt. Tenker på hjelpekorpset. Vi er over den værste småbarnsalderen, men er mer i hente og bringealderen. Men er hjelpekorpset forenlig med familieliv? Litt av vitsen er jo at man kan stille opp på vakter i helger, og andre tilstelninger. Men en gang i måneden kan sikkert gå greit? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg har ikke vært med selv, men en av sønnene mine har vært aktivt med i hjelpekorpset. Det kreves en del deltagelse i div. aktiviteter av medlemmer i hjelpekorpset. I tillegg til det du nevner, kommer også leteaksjoner mm. der en skal kunne stille opp ganske kjapt. Vet ikke om det er mulig å ha fritak fra slikt pga. barn, men jeg tenker at dette er noe som kan skape praktiske problemer i en barnefamilie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest forenlig med barn? Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg har ikke vært med selv, men en av sønnene mine har vært aktivt med i hjelpekorpset. Det kreves en del deltagelse i div. aktiviteter av medlemmer i hjelpekorpset. I tillegg til det du nevner, kommer også leteaksjoner mm. der en skal kunne stille opp ganske kjapt. Vet ikke om det er mulig å ha fritak fra slikt pga. barn, men jeg tenker at dette er noe som kan skape praktiske problemer i en barnefamilie. Jeg tror det er frivillig. De sender ut melding til mange, også kommer de som kan. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg har ikke vært med selv, men en av sønnene mine har vært aktivt med i hjelpekorpset. Det kreves en del deltagelse i div. aktiviteter av medlemmer i hjelpekorpset. I tillegg til det du nevner, kommer også leteaksjoner mm. der en skal kunne stille opp ganske kjapt. Vet ikke om det er mulig å ha fritak fra slikt pga. barn, men jeg tenker at dette er noe som kan skape praktiske problemer i en barnefamilie. Min mann er aktivt med i hjelpekorpset. Så lange ikke begge foreldrene skal være aktive medlemmer går dette helt fint. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.