Gjest fortsatt frisk Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Feber, hoste, vond hals og hodepine hadde min sønn, det var 4 av de symptomene som sto listet opp her, men han hadde nå halsbetennelse da... De symptomene er det mange som har flere ganger i året, uten at det er influensa. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Jeg kjenner veldig mange som har fått en god gammeldags, kraftig forkjølelse nå. Det er jo vanlig på disse tider, og helt normalt med det ustabile været vi har. Krysser fingrene for at det bare er det du har fått, selvom det kan være slitsomt nok. Og kjedelig når man skal ut å reise. God bedring, og god tur! Takk - håper det er det! Har spist to store fedd hvitløk og drukket 3 glass vann + ett glass med blåbær/drue-juice. 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Tok 4 kapsler med svarthyll og skal ta 4 til når jeg legger meg. De inneholder masse c-vitainer og antioksidanter, og pleier å hjelpe på meg mot begynnende forkjølelse. Har du Corsodyl i skapet så gurgle 2-3 x om dagen med det. Effektivt mot halsrusk 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Uffda! Håper det går over, og at dere får en fin tur der alle er friske og raske 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Uffda! Håper det går over, og at dere får en fin tur der alle er friske og raske Ja, nå har jeg hevet innpå med 4 kapsler svarthyll, t store fedd hvitløk, 1 liter væske pluss ett glass hvitvin, og så skal jeg ta 4 kapsler til nå når jeg legger meg. Håper jeg er frisk i morgen! 0 Siter
Mandolaika Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Ja, nå har jeg hevet innpå med 4 kapsler svarthyll, t store fedd hvitløk, 1 liter væske pluss ett glass hvitvin, og så skal jeg ta 4 kapsler til nå når jeg legger meg. Håper jeg er frisk i morgen! Ja, men nå må du snart gå og legge deg hvis du skal få masse søvn på rette sida av midnatt. :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Ja, men nå må du snart gå og legge deg hvis du skal få masse søvn på rette sida av midnatt. :-) ja, gi meg en tupp i rompa nå!!! 0 Siter
Mandolaika Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 ja, gi meg en tupp i rompa nå!!! Dåink! Sånn, kjente du det? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Dåink! Sånn, kjente du det? Yes! Logger meg ut nå. Natta! 0 Siter
Mandolaika Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Yes! Logger meg ut nå. Natta! Flink pike, natta og god bedring! :-) 0 Siter
Speak Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 De fleste slike ting går jo over i løpet av få dager. Så du får nok bare krysse fingrene:-) Lykke til da. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Masse C-vitamin!!! Gjerne 4-5 gram om dagen (fordelt utover dagen). Drikk masse vann! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Hvordan går det? Takk som spør! Jeg sov faktisk godt i natt, og er lettere i dag enn i går kveld. Dro på jobb, men har gått for kvart maskin, og ikke utrettet så mye.... Er forkjøla, snufs i nesa og litt varm, men trolig ikke feber. Har drukket MYE i dag (vann og te) + tatt svarthyllkapsler. Satser på at det kun er forkjølelse, og at ferien går som forventet! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Takk som spør! Jeg sov faktisk godt i natt, og er lettere i dag enn i går kveld. Dro på jobb, men har gått for kvart maskin, og ikke utrettet så mye.... Er forkjøla, snufs i nesa og litt varm, men trolig ikke feber. Har drukket MYE i dag (vann og te) + tatt svarthyllkapsler. Satser på at det kun er forkjølelse, og at ferien går som forventet! Åh,- godt å høre! Ble skikkelig nervøs på dine vegne! Lykke til - og kjør på videre med overdoser av både det ene og det andre (solhatt, curamed, hyll...) :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.