Gå til innhold

Værmeldinga på TV2 nå nettopp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som så på? Eli Kari Gjengedal SANG værmeldinga.

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mandolaika

5

• Bookworm

4

• matildes mor

3

• Aggathe

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest linken her
Skrevet

Det var utrolig. Rart det ikke engasjerte mer her, men kanskje de som så det ikke er på nett og omvendt :)

Skrevet

Det var utrolig. Rart det ikke engasjerte mer her, men kanskje de som så det ikke er på nett og omvendt :)

Ja, det kan hende. Jeg forventer massive mengder tilbakemeldinger utover kvelden og morgendagen da. :-)

Hva syntes du da? Det var jo litt spesielt, kult å finne på noe nytt. Håper ikke hun skal fortsette med dette hver dag, for det var jo litt slitsomt å høre på. Kanskje bare fordi det er uvant.

Skrevet

Huff den såg jeg ja......Og jeg ble rett og slett sjokkskada;-) Det var ILLE-og ja det var nok ment som et humoristisk innslag,men jeg hadde benka meg ned for å se på vermeldingen,men den huska jeg ikke hva var etterpå;-)

Gjest linken her
Skrevet

Huff den såg jeg ja......Og jeg ble rett og slett sjokkskada;-) Det var ILLE-og ja det var nok ment som et humoristisk innslag,men jeg hadde benka meg ned for å se på vermeldingen,men den huska jeg ikke hva var etterpå;-)

Da får du s den igjen på nett da vettu :)

Gjest linken her
Skrevet

Ja, det kan hende. Jeg forventer massive mengder tilbakemeldinger utover kvelden og morgendagen da. :-)

Hva syntes du da? Det var jo litt spesielt, kult å finne på noe nytt. Håper ikke hun skal fortsette med dette hver dag, for det var jo litt slitsomt å høre på. Kanskje bare fordi det er uvant.

Jeg synes det var en kul avveksling. Hun skal helt sikkert ikk fortsette med det. Hehe

Gjest mikkelina
Skrevet

Jeg synes det var en kul avveksling. Hun skal helt sikkert ikk fortsette med det. Hehe

Det var jo egenreklame for X-faktor, egentlig.

Skrevet

Da får du s den igjen på nett da vettu :)

Haha,vil igrunn helst slippe ;-).

Skrevet

Så det og ble grådig imponert, en så lang sang hadde det tatt meg evigheter å pugge utenatt, melodien var heller ikke av de enkleste.

Hun var heller ikke så ille til å synge, så alt i alt en helt grei gjennomført opptreden.

Men hvilket vær det var meldt fikk jeg ikke med meg, bare at det var noen trær i nord som måtte stå i ly for sterk vind..

Skrevet

Så det og ble grådig imponert, en så lang sang hadde det tatt meg evigheter å pugge utenatt, melodien var heller ikke av de enkleste.

Hun var heller ikke så ille til å synge, så alt i alt en helt grei gjennomført opptreden.

Men hvilket vær det var meldt fikk jeg ikke med meg, bare at det var noen trær i nord som måtte stå i ly for sterk vind..

Melodien er jo kjent, og slett ikke særlig vanskelig. Og de pugger ikke teksten utenat, de leser den.

Men jeg synes det var kult gjort, altså - som et engangsstunt.

Skrevet

Jeg fikk heller ikke med meg så mye om hva slags vær som ble meldt, jeg tror kanskje ikke det var punkt 1 å få fram i dag heller egentlig. Det var reklame for X-Faktor. :-)

Skrevet

''melodien var heller ikke av de enkleste''

Lillebjørn NIlsens "Ola Tveiten" det der, melodien altså, og når man har tekst som passer er den lett å synge. :o)

Gjest å hutte meg tu
Skrevet

Grusomt! Orket ikke å se på hele engang.....

Håper hun vant MYE penger, for det der MÅ ha vært et veddemål hun vant mot noen.

Kan noen forresten si meg hvordan været blir i morgen?

Skrevet

''melodien var heller ikke av de enkleste''

Lillebjørn NIlsens "Ola Tveiten" det der, melodien altså, og når man har tekst som passer er den lett å synge. :o)

Ja, det er skikkelig schvung over den sangen!!!!

"Fyll opp mitt tomme krus!!!!"

Skrevet

Grusomt! Orket ikke å se på hele engang.....

Håper hun vant MYE penger, for det der MÅ ha vært et veddemål hun vant mot noen.

Kan noen forresten si meg hvordan været blir i morgen?

Godt mulig det var et veddemål ja.

Sjekk været på www.storm.no, www.yr.no eller www.pent.no. :-)

Gjest å hutte meg tu
Skrevet

Enig. Det var ille!

Skrevet

Melodien er jo kjent, og slett ikke særlig vanskelig. Og de pugger ikke teksten utenat, de leser den.

Men jeg synes det var kult gjort, altså - som et engangsstunt.

Takler ikke sanger som går høyt å lavt på den måten, jeg havner aldri på samme toneleie igjen etter refrenget om du skjønner.

Og en ting er å vite hva man skal synge, men å få det til å stemme med melodien, det hadde jeg ikke klart.

Men så hadde jeg ikke klart å være værdame i utgangspunktet heller da..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...