Gjest prust Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Huff den såg jeg ja......Og jeg ble rett og slett sjokkskada;-) Det var ILLE-og ja det var nok ment som et humoristisk innslag,men jeg hadde benka meg ned for å se på vermeldingen,men den huska jeg ikke hva var etterpå;-) Synes du virkelig det var ille? Jeg synes det var sabla morsomt, melodien er fengende og flott, og hun kunne faktisk synge!!!! 0 Siter
Gjest å hutte meg tu Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Godt mulig det var et veddemål ja. Sjekk været på www.storm.no, www.yr.no eller www.pent.no. :-) he he Egentlig så driter jeg i været (pardon my french) Men jeg fikk seriøst sånn "krøll-tærne-så-pinlig-feelingen" av det der innslaget (så ikke hele) Og hun var andpusten allerede når jeg trykket på X-en! iiiiiiiiiiik!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Ja, det er skikkelig schvung over den sangen!!!! "Fyll opp mitt tomme krus!!!!" "lukt te helvete kan du dra! Suddelida - suddelidei!" ) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 "lukt te helvete kan du dra! Suddelida - suddelidei!" ) Måtte bare google den: http://www.idi.ntnu.no/~satre/hv/sanger/Ola%20Tveiten.txt Skikkelig flott sang :-) 0 Siter
Gjest å hutte meg tu Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Ja, det kan hende. Jeg forventer massive mengder tilbakemeldinger utover kvelden og morgendagen da. :-) Hva syntes du da? Det var jo litt spesielt, kult å finne på noe nytt. Håper ikke hun skal fortsette med dette hver dag, for det var jo litt slitsomt å høre på. Kanskje bare fordi det er uvant. ''Kanskje bare fordi det er uvant.'' Dear God let it stay that way! *s* 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 *LOL* Søren au, det gikk jeg glipp av. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 3. september 2009 Forfatter Skrevet 3. september 2009 *LOL* Søren au, det gikk jeg glipp av. Du kan se det her: http://www.storm.no/nyheter/2889379 Ganske spesielt! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 *LOL* Søren au, det gikk jeg glipp av. Jeg så det på nett-tv. Linken ligger lenger nede i tråden. Fantastisk bra (etter min smak da)! 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Du kan se det her: http://www.storm.no/nyheter/2889379 Ganske spesielt! Er det mulig?! haha vannvittig.... Tøft gjort da, men hva ble været? hehe Regn med fare for torden her i sør tror jeg. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Jeg fant linken lenger nede her, og det var jo et komisk innslag da. Skal jeg klage på noe må det være at jeg ikke får låta ut av hodet :-/ 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Ja, det var helt grusomt å høre på!! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Så det og ble grådig imponert, en så lang sang hadde det tatt meg evigheter å pugge utenatt, melodien var heller ikke av de enkleste. Hun var heller ikke så ille til å synge, så alt i alt en helt grei gjennomført opptreden. Men hvilket vær det var meldt fikk jeg ikke med meg, bare at det var noen trær i nord som måtte stå i ly for sterk vind.. Hun hadde nok en skjerm med tekst foran seg tenker jeg. 0 Siter
Gjest å hutte meg tu Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Ja, det var helt grusomt å høre på!! Takk. Begynte å lure på om jeg var den eneste med god smak her i gården. 0 Siter
matildes mor Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Synes du virkelig det var ille? Jeg synes det var sabla morsomt, melodien er fengende og flott, og hun kunne faktisk synge!!!! Huff nei det var grusomt,ble skikkelig forfjamsa og fikk ikke med meg en dritt av veret. Men hun skal ha pluss for å være modig da....Det der var liksom på nivå med et fyllestunt spør du meg ;-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Syntes det var kult ;-) Og modig. 0 Siter
astridny Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Grusomt! Orket ikke å se på hele engang..... Håper hun vant MYE penger, for det der MÅ ha vært et veddemål hun vant mot noen. Kan noen forresten si meg hvordan været blir i morgen? Det blir regn hele helga. :-( 0 Siter
Bookworm Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Så det og ble grådig imponert, en så lang sang hadde det tatt meg evigheter å pugge utenatt, melodien var heller ikke av de enkleste. Hun var heller ikke så ille til å synge, så alt i alt en helt grei gjennomført opptreden. Men hvilket vær det var meldt fikk jeg ikke med meg, bare at det var noen trær i nord som måtte stå i ly for sterk vind.. Pugge utenat trengte hun da ikke, de har monitorer i studio så teksten sto nok der. Og sang bra gjorde hun i hvert fall ikke... 0 Siter
Bookworm Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Synes du virkelig det var ille? Jeg synes det var sabla morsomt, melodien er fengende og flott, og hun kunne faktisk synge!!!! ''hun kunne faktisk synge!!!!'' Du mener ikke det? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Pugge utenat trengte hun da ikke, de har monitorer i studio så teksten sto nok der. Og sang bra gjorde hun i hvert fall ikke... Nei, ikke så bra at hun burde gi ut plate, kanskje, men til å være en sak hun hadde tatt nesten på sparket (fikk vel oppgaven samme dag) - og med masse nervøsitet lagt til, så kunne det ha vært _mye_ verre... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.