Gå til innhold

55 mm regn på 3 timer

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Det har regnet noe kollosalt ja. Veiene er som bekker. E18 (den gamle) var temmelig fri for biler i dag, så da kunne vi ligge midt i veien. :) Hjalp litt det. Og forresten ja, det er utrolig stille nå! :)

Jeg fant noe jeg leita etter for noen mnd siden. Kanskje vi kan treffes på msn en dag....

Skrevet

Her har det regnet i snart 2 mnd. Hver eneste dag har det regnet :(

Husker noen sa da vi var i Kristiansand for noen år siden, at så mye hadde det ikke regnet på 30 år.

Du har nå i allefall godt vær i sikte, håper jeg :)

Internett datt ut her :-(

Det har regnet nesten hver dag her også, veldig vanskleig å få klippet gresset fordi det alltid er vått. Det var noen timer med tørt vær i går, og da fikk jeg gjort det.

Gleder meg til sol og varme ja!!!!

Skrevet

Jeg fant noe jeg leita etter for noen mnd siden. Kanskje vi kan treffes på msn en dag....

Hei! Ja det må vi få til. Skal prøve å huske å logge meg på der, så får du hukke tak i meg. :)

Nå er det straks natta. Sweet dreams!

Skrevet

Jeg la ikke merke til en eneste feil :) Slurvefeil anser jeg ikke som skrivefeil.

Nei, jeg har endel slurvefeil, det vet jeg.

Men det var jo ekstremt mange slurvefeil på såpass få linjer da :-(

Natta!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...