Gjest ullmammaen Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Den nye ull kolleksjonen til Pierre Robert ser så utrolig fin ut, med masse spreke farger, og klærne er i 100% merinoull! Jeg ser de reklammerer på TV nå med små barn og store barn... Har trålet butikkene for å finne disse klærne, men de er ikke noen sted! SÅ i dag fant jeg endelig en butikk med disse, men de hadde ikke større enn 122/128 !!! Barna på reklamen er da større enn 8 år?? Noen som har funnet de i større størrelser? Hvor i tilfelle, hvilke butikker? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scilla Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg kjøpte i størrelse 140 eller 146 husker ikke helt. Jeg fant de på Coop extra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aggathe Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Her har de på Rema 1000! Tipper det kommer opp fortløpende i alle butikker som fører Pierre Robert nå, for det stativet jeg så i dag var ikke der i går! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Har ikke sett ulltøyet, men jeg har fått så sans for det vanlige undertøyet til Pierre Robert! Både det i microfiber (til meg selv), men også det i bomull - til både meg, mannen og gutten på 10 (boksere i fine farger og mønstere)!!! Kanskje det blir salg på bomullsundertøyet nå når ulltøyet kommer i butikkene? Men takk for tipset - jeg skal sjekke ut ulltøyet også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg kjøpte til alle mine 3, og den eldste er 10 år. Husker ikke størrelsen, jeg ... Men tror deg var 158!? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg ser og ser etter dem, men de har ikke kommet hit enda... Det skal være store størrelser også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Det har vært/er på Coop-medlemstilbud nå. Jeg kjøpte da. Der hadde de i hvert fall opp til str. 10 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.