Gå til innhold

Pierre Robert ullundertøy!

Gjest ullmammaen

Anbefalte innlegg

Gjest ullmammaen

Den nye ull kolleksjonen til Pierre Robert ser så utrolig fin ut, med masse spreke farger, og klærne er i 100% merinoull!

Jeg ser de reklammerer på TV nå med små barn og store barn...

Har trålet butikkene for å finne disse klærne, men de er ikke noen sted!

SÅ i dag fant jeg endelig en butikk med disse, men de hadde ikke større enn 122/128 !!! Barna på reklamen er da større enn 8 år??

Noen som har funnet de i større størrelser? Hvor i tilfelle, hvilke butikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har de på Rema 1000! Tipper det kommer opp fortløpende i alle butikker som fører Pierre Robert nå, for det stativet jeg så i dag var ikke der i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett ulltøyet, men jeg har fått så sans for det vanlige undertøyet til Pierre Robert! Både det i microfiber (til meg selv), men også det i bomull - til både meg, mannen og gutten på 10 (boksere i fine farger og mønstere)!!!

Kanskje det blir salg på bomullsundertøyet nå når ulltøyet kommer i butikkene?

Men takk for tipset - jeg skal sjekke ut ulltøyet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...