Gjest majas mamma Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Min sønn slapp bomben i kveld. Jeg skal bli bestemor. Sitter og er litt omtumlet her. Føler meg ikke helt i bestemoralder ennå, men det er jeg visst. Og så er de jo så unge da. Er jo yngstegutten min, og han er bare 21, hun er ett år eldre. Og så går de på skole begge to også. Det ordner seg nok fint, for de er så fornuftige begge to. en bestemor....jeg? Nå ble jeg plutselig veldig gammel? Nei, tankene mine er ikke helt på plass i kveld. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Gratulerer! Det er ikke så rart at du må venne deg til tanken. Tipper du vil trives i rollen jeg. :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Oi! Gratulerer!!!! Skjønner godt at du har tanker og følelser i forvirring, men når det bare synker inn litt, så kommer du sikkert til å glede deg!!! 0 Siter
Gjest det var den dagen Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Som min far sa: Det er ikke det at det er så ille å bli bestefar, men å være gift med en bestemor... DA er man gammel da 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 gratulerer, når skjer fødselen? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Hehe, så moro! Gratulerer masse, dette blir nok moro. :0) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Så koselig Gratulerer Dagens bestemødre er ikke som våre bestemødre 0 Siter
morsan Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Gratulerer og kjempelykke til til de vordendee foreldrene:-) 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 gratulerer, når skjer fødselen? Skal skje i mars. har fått foreløpig termin den 19. Kanskje bestefar er heldig å få bursdagpresang, han har den 11. 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Som min far sa: Det er ikke det at det er så ille å bli bestefar, men å være gift med en bestemor... DA er man gammel da Ja, og i kveld skal jeg gå til sengs med en vordende bestefar.............. 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Oi! Gratulerer!!!! Skjønner godt at du har tanker og følelser i forvirring, men når det bare synker inn litt, så kommer du sikkert til å glede deg!!! Joda, må jo innrømme at jeg gleder meg. Men er litt bekymret også. Det er jo lillegutten min som skal bli pappa. Det er egentlig nesten enda rarere å tenke på enn at jeg skal bli bestemor. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Gratulerer Dere går en spennende tid i møte. 0 Siter
Gjest mien Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Gratulerer! Jeg vet hvordan du føler det. At man plutselig blir "satt" inn i en generasjon du ikke hører til. Min datter ble gravid 22 år gammel. Jeg var da 39. Det var veldig blandede følelser og tanker rundt det. Men takk og lov for 9 mnd svangerskap... Etterhvert greide jeg å begynne å glede meg. Da jeg fikk spørsmål om å bli med på fødselen tok jeg nesten av Jeg var mye sammen med min datter i svangerskapet. Hun inkluderte meg mye. Kom til meg med spørsmål og tanker. Vi har hatt et litt vanskelig forhold, men alt sammen ble snudd da. Da veene startet ville de være hos meg begge to. I to døgn varte veene, så kunne vi dra på sykehuset. Hun hadde en lang og slitsom fødsel. Jeg har aldri vært klarere i hode enn disse døgnene da alt sto på. Og da mitt lille barnebarn kom, det kan nesten ikke beskrives. Jeg elsker den lille gutten høyt. Han er som min egen, men alt arbeidet må foreldrene ta. Men som "ung" mormor har jeg masse overskudd til å avlaste dem. Og jeg får lov så mye jeg vil. Jeg er 40 år, har 5 egne barn, de yngste 3 og 5 år. Familien min blir stadig større. Det er en fantastisk følelse Ta den tiden du trenger....men vit at det blir den største gleden du får nå 0 Siter
Gjest wwwwwwwwittipp Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Gratulerer! Jeg vet hvordan du føler det. At man plutselig blir "satt" inn i en generasjon du ikke hører til. Min datter ble gravid 22 år gammel. Jeg var da 39. Det var veldig blandede følelser og tanker rundt det. Men takk og lov for 9 mnd svangerskap... Etterhvert greide jeg å begynne å glede meg. Da jeg fikk spørsmål om å bli med på fødselen tok jeg nesten av Jeg var mye sammen med min datter i svangerskapet. Hun inkluderte meg mye. Kom til meg med spørsmål og tanker. Vi har hatt et litt vanskelig forhold, men alt sammen ble snudd da. Da veene startet ville de være hos meg begge to. I to døgn varte veene, så kunne vi dra på sykehuset. Hun hadde en lang og slitsom fødsel. Jeg har aldri vært klarere i hode enn disse døgnene da alt sto på. Og da mitt lille barnebarn kom, det kan nesten ikke beskrives. Jeg elsker den lille gutten høyt. Han er som min egen, men alt arbeidet må foreldrene ta. Men som "ung" mormor har jeg masse overskudd til å avlaste dem. Og jeg får lov så mye jeg vil. Jeg er 40 år, har 5 egne barn, de yngste 3 og 5 år. Familien min blir stadig større. Det er en fantastisk følelse Ta den tiden du trenger....men vit at det blir den største gleden du får nå Fikk helt tårer i øya av innlegget ditt. :-) Må ha vært godt for datteren din å ha deg der under graviditeten og fødselen og godt å bli knyttet nærmere sammen. Er også herlig å ha engasjerte besteforeldre som elsker barna ens. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Gratulerer! Kommer til å bli så flott. Jeg skulle ønske jeg var en yngre bestemor, du orker mere da. Har både venninner og søstre som ble bestemødre rundt 40 år, jeg var i 50årene første gang og her kommer dem på løpende bånd nå, 4 på 4 år. Jeg i slutten av 50årene og skulle ønske jeg var yngre og orket mere. Gled deg, du, du har så mange fine stunder i vente:-) Lykke til. 0 Siter
Gjest J.R.-07 Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Gratulerer! Det er ikke så rart at du må venne deg til tanken. Tipper du vil trives i rollen jeg. :-) Masse lykke til!! 0 Siter
Mandolaika Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Masse lykke til!! Den skulle nok til trådstarter. 0 Siter
Gjest J.R.-07 Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Den skulle nok til trådstarter. Hadde tenkt det ,ja:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.