Gjest Ikke helt god nei Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Dere er noen stein hakke tullinger, alle sammen!!!!! 0 Siter
Bookworm Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Får vel ønske deg velkommen i klubben da:-) 0 Siter
Gjest busy beate Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Jeg har enda tilgode å møte en perfekt doler, ja faktisk et perfekt menneske i det hele tatt. Og takk for det! Perfekte mennesker får en til å føle seg ubehagelig uperfekt. Det går heldigvis å finne feil hos alle hvis en bare legger vrangviljen til;) 0 Siter
Gjest smoothy Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Jeg har faktisk gått og fått behandling i psykiatrien for dette tullete hodet mitt :-). Har du?? 0 Siter
Gjest svingstang i amsterdam Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Jeg har faktisk gått og fått behandling i psykiatrien for dette tullete hodet mitt :-). Har du?? Virker ikke slik, gitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.