Gå til innhold

Maks 10 personer som står for alle innlegg her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror du det.....bruker dem så mange forskjellige nick?:-)

Gjest Krypdyret
Skrevet

Tror du det.....bruker dem så mange forskjellige nick?:-)

Ja der traff du spikeren! :)

Gjest honnicorn
Skrevet

Jeg tror også at det er en gruppe her på dol som står for det meste av innlegg. Og skifter nick. Men det er jo heller ikke forbudt.

En merker det jo når et innlegg får ti tusen svar, og mange av dem nesten blir for personlige.

Hva synes du om navnet per f.eks. eller hvordan vasker du deg, osv. Da er det utrolig mange som svarer.

Eller var det galt av meg å si nei til å lage en kake. Enormt hvordan slike tråder kan gå her inne, mens hvis det er en alvorlig ting, eller vanlige spørsmål fra noen som ikke er av de vanlig dolere, da er det knapt med svar.

Men vi har jo et valg, det er bare å la være å gå inn på dol, hvis det irriterer for mye.

Skrevet

Jeg tror også at det er en gruppe her på dol som står for det meste av innlegg. Og skifter nick. Men det er jo heller ikke forbudt.

En merker det jo når et innlegg får ti tusen svar, og mange av dem nesten blir for personlige.

Hva synes du om navnet per f.eks. eller hvordan vasker du deg, osv. Da er det utrolig mange som svarer.

Eller var det galt av meg å si nei til å lage en kake. Enormt hvordan slike tråder kan gå her inne, mens hvis det er en alvorlig ting, eller vanlige spørsmål fra noen som ikke er av de vanlig dolere, da er det knapt med svar.

Men vi har jo et valg, det er bare å la være å gå inn på dol, hvis det irriterer for mye.

Ja, den eneste forklaringen på at visse tråder får flere svar enn andre må utvilsomt være at vi har ørten nick hver og svarer oss selv....;-)

Lurer på om jeg skal ta et lite oppgjør med mine andre personligheter fordi de helt har glemt å svare i birkerot-tråden min under her....;-)

Skrevet

Jeg koser meg stort med å logge meg inn med en e-postadresse, starte opp innlegg for så og logge av og på med nye adresser. Setter stor pris på å svare meg selv hele tiden. Tidsfordriv når man er uføretrygdet dette, skjønner du :)

Gjest Krypdyret
Skrevet

Jeg koser meg stort med å logge meg inn med en e-postadresse, starte opp innlegg for så og logge av og på med nye adresser. Setter stor pris på å svare meg selv hele tiden. Tidsfordriv når man er uføretrygdet dette, skjønner du :)

Hehe ja, jeg brukte heller ikke denne nettsiden da jeg jobbet. Når man er ufør trenger man en "hobby".

Gjest å bytte nick i en tråd
Skrevet

Tror webbis er ganske flink til å "avsløre" om man bruker flere nick i EN tråd. Det er vel ikke "lov" heller. Eller kanskje har han gitt opp?

Selvfølgelig kan det være fort gjort hvis man ikke tenker seg om... Men selv pleier jeg å holde meg til et nick i hver tråd.

Skrevet

Akkurat det der har jeg også reagert på.

Skrevet

Ja, den eneste forklaringen på at visse tråder får flere svar enn andre må utvilsomt være at vi har ørten nick hver og svarer oss selv....;-)

Lurer på om jeg skal ta et lite oppgjør med mine andre personligheter fordi de helt har glemt å svare i birkerot-tråden min under her....;-)

Jeg tror at noen får mer svar av andre vanedolere fordi de "kjenner" hverandre. Lillemus F.eks kan starte tråd om nesten hva som helst. Mens andre som kanskje har behov for et svar på noe som er alvorlig for dem, nesten ikke får svar.

Jeg tror ikke det er fordi noen bytter nick, men fordi de ikke "gidder" å svare nick de ikke kjenner fra før, eller som ikke opptrer provoserende nok.

Mens noen nick får svar nesten uansett. Jeg har vært her i 11 år, så jeg skyter ikke fra hofta når jeg antar dette.

Skrevet

Det er vel kanskje fordi mange bruker Dol som avkobling i hverdagen at folk svarer på vasketråder, baketråder osv? Man trenger ikke konsentrere seg veldig, og heller ikke sette seg inn i så mye. Jeg tror hvertfall ikke mange av de som har vært her noen år lager seg nye nick, og svarer seg selv.

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg tror at noen får mer svar av andre vanedolere fordi de "kjenner" hverandre. Lillemus F.eks kan starte tråd om nesten hva som helst. Mens andre som kanskje har behov for et svar på noe som er alvorlig for dem, nesten ikke får svar.

Jeg tror ikke det er fordi noen bytter nick, men fordi de ikke "gidder" å svare nick de ikke kjenner fra før, eller som ikke opptrer provoserende nok.

Mens noen nick får svar nesten uansett. Jeg har vært her i 11 år, så jeg skyter ikke fra hofta når jeg antar dette.

Sitat: "Mens andre som kanskje har behov for et svar på noe som er alvorlig for dem, nesten ikke får svar."

Kanskje fordi en ikke føler at en har et vettugt svar å gi, eller at andre har svart det samme før en selv. Slik kan jeg ofte føle det.

Skrevet

Sitat: "Mens andre som kanskje har behov for et svar på noe som er alvorlig for dem, nesten ikke får svar."

Kanskje fordi en ikke føler at en har et vettugt svar å gi, eller at andre har svart det samme før en selv. Slik kan jeg ofte føle det.

Samme her.

Skrevet

Faktisk enig med deg i dette. Jeg har vært her i nesten 12 år, og byttet nick hvert år/annet hvert år.

Men hvis jeg hadde beholdt samme nicket hele tiden, er jeg sikker på at jeg hadde vært "gjenkjennelig" og blitt regnet som en av de gamle traverne. Og dermed fått mange svar fra de andre "faste" dolerne..

Nå er det jo slik at jeg føler jeg kjenner de, mens de knapt vet hvem jeg er.. Dette har vært et bevisst valg fra min side, og en forklaring på hvorfor noen kanskje får mange svar, mens andre mer ukjente nick noen ganger knapt får svar.

Skrevet

Det har jeg ikke sagt og ikke trodd. Det er din egen tolkning av mitt innlegg. Men jeg tror at flere har "lyst" å svare F.eks Lillemus fordi de "kjenner" henne og har fått svar fra henne selv. ( Nå bruker jeg henne som eksempel kun fordi jeg et at hun har vært her i mange år, og har samme nick som for 10 år siden)

Synes du skal legge av deg dette 2. persolighetstullet og svare seriøst. Blir bare patetisk og teit når du svarer sånn.

Jeg har vært her i 12 år med samme nick. I flere år og fremdeles ser jeg bare på hva andre skriver og får som svar. Sjelden jeg kommenterer. Bare noen ganger og mer i perioder.

Jeg har denne oppfatningen. Og slik jeg ser det, så stemmer det Men jeg skjønner det også, for jeg svarer sjelden. Det er fordi jeg ikke har tid eller orker å sitte å taste i timesvis hver dag. Når man da svarer, så velger man ut det man synes er mest interesant. Eller svarer de man føler man "kjenner"

Det er lov, og folk gjør selvfølgelig hva man vil. Men viktig å tenke over.

Skrevet

''Kanskje fordi en ikke føler at en har et vettugt svar å gi, eller at andre har svart det samme før en selv. Slik kan jeg ofte føle det.''

Signeres! Ofte kan jeg ha gode råd oppe i mitt eget hode, men ha vansker med å få dem ned på tastaturet. Da bruker jeg å gi kred til de som faktisk får det til. Mye lettere å svare på "Hva skal du ha til middag?" Hvor ofte dusjer du? Hva liker du best ..etc... etc..

ps. Ett bra svar kan være vel så bra som fjorten "dårlige"

Skrevet

''Lillemus F.eks kan starte tråd om nesten hva som helst. Mens andre som kanskje har behov for et svar på noe som er alvorlig for dem, nesten ikke får svar.''

Når man avgjør hva man skal svare på er det jo ikke temaets alvorlighet eller hvor stor betydning spørsmålet har for trådstarter som avgjør, men rett og slett hvor engasjerende tråden er akkurat da! Dermed kan en tråd om mønster på gardiner få langt flere svar enn et alvorlig problem. Uansett hvem som skriver.

Skrevet

Hehe ;)

(og nå er det sikkert noen som tror du og jeg er samme person;))

Skrevet

Man trenger ikke reservere nickene for å svare seg selv, da!

Bare litt kjedelig at webmaster forbyr bruk av flere nick i samme tråd og kanskje outer deg om du prøver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...