Gå til innhold

Maks 10 personer som står for alle innlegg her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg ikke sagt og ikke trodd. Det er din egen tolkning av mitt innlegg. Men jeg tror at flere har "lyst" å svare F.eks Lillemus fordi de "kjenner" henne og har fått svar fra henne selv. ( Nå bruker jeg henne som eksempel kun fordi jeg et at hun har vært her i mange år, og har samme nick som for 10 år siden)

Synes du skal legge av deg dette 2. persolighetstullet og svare seriøst. Blir bare patetisk og teit når du svarer sånn.

Jeg har vært her i 12 år med samme nick. I flere år og fremdeles ser jeg bare på hva andre skriver og får som svar. Sjelden jeg kommenterer. Bare noen ganger og mer i perioder.

Jeg har denne oppfatningen. Og slik jeg ser det, så stemmer det Men jeg skjønner det også, for jeg svarer sjelden. Det er fordi jeg ikke har tid eller orker å sitte å taste i timesvis hver dag. Når man da svarer, så velger man ut det man synes er mest interesant. Eller svarer de man føler man "kjenner"

Det er lov, og folk gjør selvfølgelig hva man vil. Men viktig å tenke over.

''Men jeg tror at flere har "lyst" å svare F.eks Lillemus fordi de "kjenner" henne og har fått svar fra henne selv.''

Tror du har rett i det - men hva så?

Skrevet

Man trenger ikke reservere nickene for å svare seg selv, da!

Bare litt kjedelig at webmaster forbyr bruk av flere nick i samme tråd og kanskje outer deg om du prøver.

Dette innlegget mitt var humoristisk ment, om du ikke skjønte det :-). Jeg skifter nick ganske ofte, i lange perioder er jeg ikke her i det hele tatt, men å svare meg selv har jeg heldigvis tilgode :-)

Skrevet

Jeg tror også at det er en gruppe her på dol som står for det meste av innlegg. Og skifter nick. Men det er jo heller ikke forbudt.

En merker det jo når et innlegg får ti tusen svar, og mange av dem nesten blir for personlige.

Hva synes du om navnet per f.eks. eller hvordan vasker du deg, osv. Da er det utrolig mange som svarer.

Eller var det galt av meg å si nei til å lage en kake. Enormt hvordan slike tråder kan gå her inne, mens hvis det er en alvorlig ting, eller vanlige spørsmål fra noen som ikke er av de vanlig dolere, da er det knapt med svar.

Men vi har jo et valg, det er bare å la være å gå inn på dol, hvis det irriterer for mye.

''Hva synes du om navnet per f.eks. eller hvordan vasker du deg, osv. Da er det utrolig mange som svarer.''

Jo enklere/lettere tema, jo flere svar. Slik er det bare (dessverre?).

Skrevet

Tipper du tror feil da ;) Det som er fint med Dol er at man får raskt svar, grunnet at det er mange her. Jeg har prøvd andre fora hvor man knapt får svar. Ulempen med at det er mange folk her, er at tråden din drukner ganske raskt.

Gjest honnicorn
Skrevet

Jeg tror at noen får mer svar av andre vanedolere fordi de "kjenner" hverandre. Lillemus F.eks kan starte tråd om nesten hva som helst. Mens andre som kanskje har behov for et svar på noe som er alvorlig for dem, nesten ikke får svar.

Jeg tror ikke det er fordi noen bytter nick, men fordi de ikke "gidder" å svare nick de ikke kjenner fra før, eller som ikke opptrer provoserende nok.

Mens noen nick får svar nesten uansett. Jeg har vært her i 11 år, så jeg skyter ikke fra hofta når jeg antar dette.

Der fikk du sagt det! Det er akkurat sånn jeg mener!

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg tror også at det er en gruppe her på dol som står for det meste av innlegg. Og skifter nick. Men det er jo heller ikke forbudt.

En merker det jo når et innlegg får ti tusen svar, og mange av dem nesten blir for personlige.

Hva synes du om navnet per f.eks. eller hvordan vasker du deg, osv. Da er det utrolig mange som svarer.

Eller var det galt av meg å si nei til å lage en kake. Enormt hvordan slike tråder kan gå her inne, mens hvis det er en alvorlig ting, eller vanlige spørsmål fra noen som ikke er av de vanlig dolere, da er det knapt med svar.

Men vi har jo et valg, det er bare å la være å gå inn på dol, hvis det irriterer for mye.

Jeg tror at faste nick, bruker det nicket hele tiden, om det ikke gjelder sensible spørsmål. Så her tror jeg du er ganske på viddene...

Klart at fast nick får flest svar!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg tror at faste nick, bruker det nicket hele tiden, om det ikke gjelder sensible spørsmål. Så her tror jeg du er ganske på viddene...

Klart at fast nick får flest svar!

''Klart at fast nick får flest svar!''

Egentlig litt synd. Blir det slik at faste oftest svarer andre faste- så kan det fort oppleves ekskluderende for nye som kommer til.

Gjest høstløv
Skrevet

''Hva synes du om navnet per f.eks. eller hvordan vasker du deg, osv. Da er det utrolig mange som svarer.''

Jo enklere/lettere tema, jo flere svar. Slik er det bare (dessverre?).

På enkle temaer, kan tråden utarte seg til å bli veldig morsom, og det liker jeg.

På mer alvorlige og seriøse spørsmål, så må en være mer varsom på hvordan formulere et godt svar, og det er ikke alltid, jeg har et godt svar å gi, og ofte er det andre som har sagt det samme, som jeg ville si, og dermed lar jeg være med å svare i den tråden.

hidi, the scorpion
Skrevet

Egentlig litt synd. Blir det slik at faste oftest svarer andre faste- så kan det fort oppleves ekskluderende for nye som kommer til.

Slik er det bare;(

Irriterer meg ofte, og jeg har sagt i fra, men hvem lytter til meg...;(

Skrevet

På enkle temaer, kan tråden utarte seg til å bli veldig morsom, og det liker jeg.

På mer alvorlige og seriøse spørsmål, så må en være mer varsom på hvordan formulere et godt svar, og det er ikke alltid, jeg har et godt svar å gi, og ofte er det andre som har sagt det samme, som jeg ville si, og dermed lar jeg være med å svare i den tråden.

''å mer alvorlige og seriøse spørsmål, så må en være mer varsom på hvordan formulere et godt svar, og det er ikke alltid, jeg har et godt svar å gi,''

Enig, og ofte er jeg innom når jeg er på jobb, og tar meg bare tid til de raske og nokså overflatiske svarene.

Skrevet

''Blir det slik at faste oftest svarer andre faste- så kan det fort oppleves ekskluderende for nye som kommer til.''

Er man litt aktiv tar det ikke mange dagene før man gjenkjennes og får oftere svar. Velger man å bytte nick hele tiden kommer man ikke "Innenfor", så enkelt er dét.

Gjest klanen lever
Skrevet

Jeg har vært her i 12 år under forskjellige nick, og har derfor aldri kommet inn i "klanen". Sånn er det bare.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

''Blir det slik at faste oftest svarer andre faste- så kan det fort oppleves ekskluderende for nye som kommer til.''

Er man litt aktiv tar det ikke mange dagene før man gjenkjennes og får oftere svar. Velger man å bytte nick hele tiden kommer man ikke "Innenfor", så enkelt er dét.

''Velger man å bytte nick hele tiden kommer man ikke "Innenfor", så enkelt er dét.''

Ja, det er jo det som er dumt. At det opereres med å være "innenfor" eller ikke.

På et seriøst, medisinsk forum bør det være lett for også en fremmed få seriøse og gode svar.

hidi, the scorpion
Skrevet

''Velger man å bytte nick hele tiden kommer man ikke "Innenfor", så enkelt er dét.''

Ja, det er jo det som er dumt. At det opereres med å være "innenfor" eller ikke.

På et seriøst, medisinsk forum bør det være lett for også en fremmed få seriøse og gode svar.

Jeg mener at seriøse spørsmål får seriøse svar!

Skrevet

''På et seriøst, medisinsk forum bør det være lett for også en fremmed få seriøse og gode svar.''

Tror fremmede får like ofte og gode svar på sine seriøse spørsmål.

Men det er alle de useriøse spørsmålene som gjør dette til et populært forum; hadde stedet vært bare vært dønn seriøst hadde i hvertfall ikke jeg vært her mer enne sporadisk.

Skrevet

Jeg har vært her i 12 år under forskjellige nick, og har derfor aldri kommet inn i "klanen". Sånn er det bare.

Jeg også. Vært her i mange år men med et par-tre ulike nick oppigjennom tiden.

Men jeg tror ikke de fleste innleggene skrives av 10 personer, men kanskje rundt 30 personer?

Skrevet

Det har jeg ikke sagt og ikke trodd. Det er din egen tolkning av mitt innlegg. Men jeg tror at flere har "lyst" å svare F.eks Lillemus fordi de "kjenner" henne og har fått svar fra henne selv. ( Nå bruker jeg henne som eksempel kun fordi jeg et at hun har vært her i mange år, og har samme nick som for 10 år siden)

Synes du skal legge av deg dette 2. persolighetstullet og svare seriøst. Blir bare patetisk og teit når du svarer sånn.

Jeg har vært her i 12 år med samme nick. I flere år og fremdeles ser jeg bare på hva andre skriver og får som svar. Sjelden jeg kommenterer. Bare noen ganger og mer i perioder.

Jeg har denne oppfatningen. Og slik jeg ser det, så stemmer det Men jeg skjønner det også, for jeg svarer sjelden. Det er fordi jeg ikke har tid eller orker å sitte å taste i timesvis hver dag. Når man da svarer, så velger man ut det man synes er mest interesant. Eller svarer de man føler man "kjenner"

Det er lov, og folk gjør selvfølgelig hva man vil. Men viktig å tenke over.

''Det har jeg ikke sagt og ikke trodd. Det er din egen tolkning av mitt innlegg. ''

Nei, det var ikke et svar til deg, men til honnicorn.

Skrevet

''På enkle temaer, kan tråden utarte seg til å bli veldig morsom, og det liker jeg.

På mer alvorlige og seriøse spørsmål, så må en være mer varsom på hvordan formulere et godt svar, og det er ikke alltid, jeg har et godt svar å gi, og ofte er det andre som har sagt det samme, som jeg ville si, og dermed lar jeg være med å svare i den tråden.''

Helt enig.

Skrevet

Jeg er enig med hidi og Elextra under her.

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg prøver å gi seriøse svar på seriøse spørsmål, hvis jeg har noe svar å gi.

Det jeg savner er å få tilbakemeldinger, når jeg kanskje har brukt 15 - 20 minutter på å forme et seriøst svar, og kanskje søkt på Internett for å finne dokumentasjon for at jeg svarer rett, eller jeg svarer med egenopplevde eksempler. Da vil jeg gjerne ha en tilbakemelding, men det får jeg nesten aldri, og derfor er det blitt til at jeg lar vær å svare, hvis det krever for mye av meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...