Gå til innhold

hvorfor en slik lyd i telefonen?

Anbefalte innlegg

Gjest lurt lenge nå
Skrevet

Når jeg og en veninne snakker i telefonen så hører jeg alltid en til to ganger en lyd, den er helt lik den lyden du kan høre om du trykker på et tall på telefonen mens du snakker. Har ikke merket det når jeg snakker med andre. Det er bare jeg som hører denne lyden. Hun har tidligere hatt litt kontakt med politiet p.g.a hun var sammen med en mann som var fæl, hun har derfor voldsalarm i dag, Kan det være vi blir avlyttet? Eller er jeg bare litt paranoid her?

Skrevet

Det kan være at du eller venninnen får en SMS mens dere snakker. Det kan også være en minuttvarsler, som piper når dere har snakket i fem minutter for eksempel. Jeg har det på min telefon, og lurte fælt på hva lyden var i begynnelsen, den kunne bare høres på min side!

Skrevet

Det kommer sånn lyd om det kommer inn en SMS, eller om noen ringer deg mens du snakker i telefonen. Eller det kan være en varslingslyd for lengden på samtalen. At det har noe med eksen til venninna di å gjøre er nok lite sannsynlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...